خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان قزوین گفت: دشمن ار ابتدای انقلاب اسلامی تلاش های پیاپی را برای براندازی و یا دگر دیسی نظام به کار برده بود، چرا که تئوری اصلی انقلاب مبارزه و مقابله با نظام سلطه و استکبار جهانی است، یعنی نقطه ای که دشمنان ایستاده اند.
کد خبر: ۸۷۹۸۴۸۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

محمد سرباز مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص حماسه 9 دی اظهار کرد: اتفاقاتی که از خرداد ماه سال 88 روی داد برنامه ریزی وسیع دشمن با به کار گیری ایادی داخلی برای بر اندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی ادامه داد: فتنه انگیزی دشمنان در نهم دی ماه توسط مردم هوشیار و رهبری حکیمانه و با بصیرت به شکستی تمام عیار برای دشمن تبدیل شد.

این مسئول اذعان کرد: اتفاقاتی نظیر پاره کردن تصویر معمار کبیر انقلاب و بر هم زدن مراسمات محرم در روز عاشورا و مقابله آشکار  فتنه گران با حوزه دینی و اعتقادی مردم، سبب شد که بصورت خودجوش ملت را به میدان آورند و جواب اشتباهات خود را دریابند.

سرباز تبیین کرد: دشمن ار ابتدای انقلاب اسلامی تلاش های پیاپی را برای براندازی و یا دگر دیسی نظام به کار برده بود، چرا که تئوری اصلی انقلاب مبارزه و  مقابله با نظام سلطه و استکبار جهانی است، یعنی نقطه ای که دشمنان ایستاده اند.

وی با اشاره به این موضوع که دشمن هر روز نقشه جدیدی را برای مقابله با انقلاب اسلامی به بازی می گیرد، گفت: دشمن هر روز برای ما یک سناریوی جدید داشته، ما جنگ های نیمه سخت نظیر کومله ، فتنه منافقین، ترورهای ابتدای انقلاب و در نهایت جنگ تحمیلی 8سال که با جنگ سخت تمام عیار روبرو بودیم.

سرباز تبیین کرد: بعد از آن جنگ تحریم اقتصادی را تحمل کردیم ولی با همه این اوصاف باز هم ناکام از آن دشمنان بود، چرا که با همه این شرایط ما باز هم پیشرفت داشتیم و دشمنان نتوانستند به مقابله برخیزند لذا بعد از آن بحث جنگ نرم را شروع کردند که باز هم شکست خوردند تا فتنه 88 که این بار از غفلت های نخبگان ما شروع شد و مردم را تحریک کرد تا از درون نظام با هم مقابله کردند، در عین حال تمام رسانه های بیگانه پشت پرده بودند که بتوانند ضربه ای به انقلاب ما بزنند.

وی در مورد این سوال که "اگر این حماسه برپا نمی‌شد چه اتفاقی رخ می‌داد؟ آینده ایران را چگونه می دیدید" گفت: بعد از براندازی باید بگویم که چه می‌شد، زیرا فتنه گران می خواستند دیگر هیچ ردی از نظام جمهوری اسلامی نباشد و آنوقت خود را شبیه کشورهای جنگ زده کنونی می‌دیدیم و بازگشتی داشتیم به صد سال گذشته، به دوره استکبار که دیگر رهبری نداشتیم، استقلال و آینده ای نداشتیم و کشور را به چند کشور تقسیم می‌کردند و امنیت مرزی هم وجود نداشت.

مسئولسازمان بسیج رسانه قزوین در پایان این گفتگو اظهار کرد: همه این ها را مدیون مردمی هستیم که بصیرت داشتند و رهبری که بموقع اقدام کرد و تمام کسانی که پشت رهبری بودند، که اگر نبود امروز کشوری بودیم نظیر لیبی که صحنه تجاوز بیگانگان می باشد.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها