کارگاه آموزشی مبلغین راهیان نور استان اردبیل برگزار شد

پیش از ظهر امروز کارگاه آموزشی مبلغین راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و محلات استان اردبیل در مسجد زینبیه حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۸۴۸۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، پیش از ظهر امروز کارگاه آموزشی مبلغین راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و محلات استان اردبیل به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان با حضور جمعی از مسئولین سپاه و روحانیون در مسجد زینبیه حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد سید سیاح، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل گفت: سالانه به طور متوسط 25000 نفر از اقشار مختلف بسیج از مناطق عملیاتی شمال غرب کشور و جنوب کشور بازدید به عمل می آورند که در این میان سازمان بسیج طلاب و روحانیون اردبیل به منظور اجرای برنامه های فرهنگی و ایجاد معنویت بیشتر به طور میانگین 450 نفر مبلغ آموزش دیده به مناطق عملیاتی روانه می کند.

وی افزود: این سازمان به منظور توانمند سازی روحانیون و مبلغین کاروان های راهیان نور اقدام به برگزاری دوره یک روز نموده که در این دوره روحانیون و مبلغین با نحوه مخاطب شناسی و سخنرانی های کوتاه آشنایی به عمل می آورند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار