مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان طی حکمی محمدی را به عنوان ذیحساب اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان منصوب کرد.
کد خبر: ۸۷۹۸۴۹۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان در این جلسه با اشاره به ضرورت سیستم نظارتی اعتبارات دولتی، ذیحسابان را به عنوان مشاوران امین در هدایت دستگاه‌ها در مسیر قانونی و رویکرد صحیح مالی آن‌ها برشمرد و عملکرد صحیح مالی ادارات و دستگاه‌های اجرایی را ناشی از برنامه ریزی و مشاوره خوب ذیحساب‌هابیان کرد.

احمدغریوی افزود: ذیحسابان ناظر بر اجرای قانون هستند و وظیفه نظارت بر کلیه رخدادها و گردشهای مالی مجموعه را برعهده دارند و این مسئولیتی خطیر است که کوچکترین کاستی و اشتباه در آن جایز نمی باشد.

در ادامه مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان نیز در این مراسم ، ضمن ابراز خرسندی از تعامل مطلوب این اداره کل با ذیحسابان ، خاطرنشان ساخت : تعامل، همکاری، همفکری و اهتمام در رفع مشکلات و موانع اعتباری و توجه به رعایت دقیق قوانین و مقررات از خصیصه‌های بارز ذیحسابان است.

عباسچیان ضمن تشکر از همکاری کلیه کارکنان و خصوصا مدیرکل تعاون کارورفاته اجتماعی استان ، عملکرد آنان را بسیار مثبت ارزیابی و تصریح کرد : با وجود کارکنان شایسته ، آگاه و مسلط بر امور ، ذیحساب بسیار روان و بدون دغدغه ، به انجام وظیفه خواهد پرداخت.

در پایان این جلسه ضمن تقدیر از زحمات دوساله عبادی ذیحساب سابق محمدی به عنوان ذیحساب جدید اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان معرفی شد.

ارسال نظرات