با حضور مسئولین استانی و شهرستانی مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۸۵۰۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، طی آیینی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ،مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان،امام جمعه شاهرود و مسئولین استانی و شهرستانی در کانون ملی شهید بهشتی شاهرود مهندس حمید باباخانی به عنوان مدیر آموزش و پرورش شاهرود معرفی و از زحمات سیدحبیب الله میرابوالحسنی تودیع شد.

در این مراسم دکتر حمیده محبی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شاهرود با تقدیر از زحمات آقای میرابوالحسنی در مدت تصدی مسئولیت در این مجموعه با اشاره به موضوع قدرت و اقتدار در مدیریت اظهار کرد: قدرت از بیرون ایجاد می شود اما اقتدار از درون سازمان به وجود می آید.

وی افزود: آقای میرابوالحسنی در قسمت علمی و ساخت و ساز خوب عمل کردند و باید تلاش کنیم این موضوع استمرار داشته باشد و باید بدانیم که جامعه آموزش و پرورش شهرستان در سلامت هستند و ممکن است با این تغییرات تبی ایجاد شود که باید تلاش کنیم با همدلی این تب برطرف شود و طبیعی است.

مهندس حمید باباخانی مدیر جدید آموزش و پرورش در سخنانی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا در مسیر اقتدار نظام قدم برداریم گفت: تلاش مجموعه آموزش و پرورش پرورش نسلی آینده دار و پشتوانه انقلاب اسلامی است و همه ما باید در این مسیر قدم برداریم.

سید حبیب الله میرابوالحسنی مدیر سابق آموزش و پرورش در سخنانی با بیان اینکه ما در این هفت سال در شرایط بحرانی بودیم و ایجاد نظام شش سه سه را پشت سر گذاشتیم بیان کرد: ما ده مدرسه دو شیفته در حال احضر داریم و در سال 1389 ما رتبه زیر 2000 هزار 20 نفر داشتیم و در امسال به 70 نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه ما با استخر قرارداد 24 میلیونی برای آموزش شنا دانش آموزان یستیم گفت: 5 سانس ویژه معلمان و مدیران آموزش و پرورش ایجاد نمودیم و 2 میلیارد تومان جذب بودجه برای ساخت پروژه های آموزش و پرورش شهرستان انجام دادیم.

میرابوالحسنی بیان کرد: پیشرفت هایی که داشته و داریم حاصل زحمات مجموعه آموزش و پرورش است و در مجموعه همیشه عده ای منتقد و مخالف هستند و این همیشه هست و باید با تعامل و همراهی کارها را پیش برد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی در این مراسم با بیان اینکه آموزش و پرورش چون تعلیم و تربیت نسل آینده را به عهده دارد بسیار دارای اهمیت است اظهار کرد: ما در جلسات آموزش و پرورش حضور فعال داریم و باید دوستان بدانند چه ما را در جلسات دعوت کنند و چه نکنند ما در امور آموزش و پرورش نظارت داریم و با دوستان همکاری و همراهی داریم.

جهان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این جلسه با تقدیر از زحمات آقای میرابوالحسنی وی را به سمت مشاوره اقتصادی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان معرفی کرد.

هاشمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز در این جلسه با تقدیر از فعالیت های انجام شده در حوزه آموزش و پرورش به فعالیت های شهرستان اشاره کرد و این مسئولیت ها را امنت دانست که باید با صداقت آنها را انجام داد.

صداقت نماینده پیشکیوت آموزش و پرورش شاهرود نیز در این مراسم با تقدیر از فعالیت های آموزش و پرورش در دوران تصدی آقای ابوالحسنی گفت: ساخت ساختمان مستقل برای کانون بازنشستگان فرهنگی شهرستان از مهمترین کارهای وی بوده و همکاری و همیاری خوبی با مجموعه بازنشستگان داشتند و در این مدت وام های قرض الحسنه فراوانی به قید قرعه به بازنشستگان اهدا شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها