خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی خبر داد
مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی با بیان اینکه جشنواره اقتصاد مقاومتی با حضور رسانه های استان برگزار می شود، گفت: رسانه ها آثار خود را تا 10 بهمن ماه ارسال کنند.
کد خبر: ۸۷۹۸۵۲۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سجاد رضایی صبح امروز در نشست خبری جشنواره اقتصاد مقاومتی بسیج رسانه با گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه اظهارداشت: نهم دی ماه روز بصیرت مردم و حضور حماسی برای خلق حرکتی عظیم بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری جشنواره اقتصاد مقاومتی در بهمن سال جاری گفت: باتوجه به شعار سال از سوی رهبری معظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل در همه اقشار و رده های بسیج اقداماتی در عرصه اقتصاد مقاومتی در حال اجرا است.

وی بر تاکید بر هم افزایی جامعه رسانه ای استان افزود: جشنواره رسانه ای با موضوع اقتصاد مقاومتی با هدف ایجاد فضای رقابتی در حوزه خاص اقتصاد مقاومتی است که فعالان رسانه ها، روزنامه نگاران، خبرنگاران خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی، نشریات ومجلات ، صدا و سیما و تولیدات چند رسانه ای می توانند شرکت کنند.

رضایی یادآورشد: علاقه مندان می توانند آثار خود را در حوزه اقتصاد مقاومتی تا 10بهمن سال جاری به دبیرخانه جشنواره نبش پاسداران 26 ساختمان شهید فایده یا به آدرس khjo.basij. ir پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالرضا(ع( ارسال کنند.

وی عنوان کرد: موضوعات جشنواره شامل عکس، اخبار و گزارشات در حوزه اقتصاد مقاومتی، فرهنگ سازی و مطالبه گری می باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان با اشاره به اینکه موضوعات جشنواره باید نام رسانه ، استان و شهرستان را داشته باشد، افزود: این جشنواره اواخر بهمن ماه سال جاری برگزار به به نفرات اول تا سوم جوایزی تعلق خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در رده های بسیج و سپاه و اقشار مختلف و رده های بسیج بنا بر تخصص خود اجرا شده و یا درحال اجرا می باشد، گفت : سازمان بسیج رسانه نیز همانند دیگر اقشار بسیج سعی و توان خود را برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی به کار برده است.

رضایی با اشاره برگزاری شورای عالی بسیج رسانه ، گفتمان سازی و هم گرایی رسانه ها عنوان کرد: کارگروه اقتصاد مقاومتی، همایش مدیران رسانه های کل استان با موضوع اقتصاد مقاومتی و3کارگروه در سه بخش نشریات، شبکه های اجتماعی و سایت های خبری خبرگزاری ها برگزر و به نتایج مطلوبی دست پیدا کردیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها