عضو شورای عالی بسیج عشایری اصفهان:
احمد استکی با بیان اینکه فتنه سال 88 يك نقطه عطف در نبرد نرم دشمن عليه ملت ما بود، افزود: با تدابیر رهبری فتنه 88 سرکوب شد و این به یمن مدیریت و تدبیر ولی امر مسلمین امام خامنه ای محقق شد.
کد خبر: ۸۷۹۸۵۷۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

"احمد استکی" عضو شورای عالی بسیج عشایری اصفهان و معتمد عشایری در گفتگو با سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، با اشاره به نقش عشایر در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: عشایر در دوران جنگ تحمیلی دوشادوش با نیروهای مسلح، بسیج و سپاه نقش مهمی را در دفاع از انقلاب و رهبری و همچنین فعالیت در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ... ایفاء کردند و در فتنه 88 نقشه شوم دشمنان نظام اسلامی را همچون اقشار جامعه سرکوب نمودند.

وی افزود: اگر همه ارگانها همانند بسیج و سپاه در جهت خدمات دهی به مردم حمایتهایی را داشته باشند در کشور با کمبود و کاستی و مشکلات مواجهه نخواهیم شد.

استکی به مسئله برجام اشاره کرد و گفت: مسئولین می بایست فرمایشات گرانقدر مقام معظم رهبری را در کارهای خود اجرایی کرده و از ظرفیتها و توانمندیهای عظیم کشور در جهت شکوفایی کشور استفاده نمایند.

وی افزود: عشایر در همه شرایط آمادگی خود را جهت گوش به فرمان بودن به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و فدا کردن جان و مال خود در راه ولایتمداری اعلام می دارند.

عضو شورای بسیج عشایر اصفهان با اشاره به موانع شکوفایی ظرفیت های جامعه عشایری گفت: با وجود خشکسالیهایی که در بیشتر مناطق کشور از جمله مناطق عشایری وجود دارد، دولت با اعطای وام های بلند مدت با سود کم در عرصه های دامداری، کشاورزی و صنایع دستی و... به عشایر می تواند از این قشر زحمتکش حمایت کرده و این قشر را تقویت نماید، اگرچه بسیج عشایری توانسته در حد و توان خود رسیدگی و پیگیری هایی را در بحث مشکلات عشایر انجام دهد.

وی با بیان اینکه فتنه سال 88 يك نقطه عطف در نبرد نرم دشمن عليه ملت ما بود، افزود: با تدابیر رهبری فتنه 88 سرکوب شد و این به یمن مدیریت و تدبیر ولی امر مسلمین امام خامنه ای محقق شد.

این معتمد عشایری تصریح کرد: جامعه عشایری استان اصفهان هم همانند دیگر اقشار جامعه برنامه های بصیرتی را به منظور پاسداشت یوم الله 9 دی (روز بصیرت) برگزار می کند و این روز را گرامی می دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات