خبرهای داغ:
مسؤول کانون بسیج اساتید دانشگاه علوم کشاورزی گرگان؛
حسینعلی شمس‎آبادی گفت:وقایع پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، جنگی بود که کلیت نظام دینی یعنی ولایت فقیه را که شاکله جمهوری اسلامی ایران را تشکیل می‎دهد هدف قرار داده بود.
کد خبر: ۸۷۹۸۵۹۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، حسینعلی شمس‎آبادی ظهر امروز در نشست علمی بسیج اساتید استان گلستان با محور «من انقلابی‎ام» که به مناسبت هفته بصیرت در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: 9 دی تظاهرات حامیان جمهوری اسلامی ایران در اعتراض به فتنه ای بزرگ بود و هیچگاه فراموش نخواهد شد.

 وی تصریح کرد: وقایع پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، جنگی بود که کلیت نظام دینی یعنی ولایت فقیه را که شاکله جمهوری اسلامی ایران را تشکیل می‎دهد هدف قرار داده بود.
 وی افزود: در 9 دی سال 88 ملت قهرمان و شهیدپرور ایران اسلامی با رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، سره را از ناسره بازشناخته و انقلاب بصیرت بر پا داشتند و ثابت کردند با گذشت بیش از ربع قرن تا پای جان به انقلاب و نظام خود وفادار هستند.

مسؤول کانون بسیج اساتید دانشگاه علوم کشاورزی گرگان افزود: انتخابات با هر نتیجه دیگری که رقم می‎خورد به بهانه‎ای دیگر باز هم سناریوی فتنه عملیاتی می‎شد به قول یکی از فرماندهان سپاه ، خطر فتنه 88 بیشتر از جنگ هشت ساله بود.

شمس‎آبادی بیان کرد: فتنه سال 1388 برآمده از دستان پنهان دشمنان داخلی و خارجی در مصاف با انقلاب اسلامی و ملت بودکه نه تنها یک پدیده اتفاقی نبود بلکه حاصل اتاق‎های فکر کانون‎های صهیونیستی بوده است.

مسؤول کانون بسیج اساتید دانشگاه علوم کشاورزی گرگان تاکید کرد: ملت ولایتمدار ایران تبعیت از ولایت را جزو لاینفک زندگی خود می‎دانند.

انتهای خبر/


ارسال نظرات
پر بیننده ها