رئیس و مدیر اجرایی بیمارستان صحرایی شهید کلانتری از معاونت بهداشت و درمان سپاه امام حسن مجتبی(ع) تقدیر کردند

حضور مخلصانه، داوطلبانه و جهادی پزشکان در صحنه امداد و درمان قابل تحصین است/کمک به مستضعفین و فعالیتهای مخلصانه مردم یاری در نقاط محروم توسط بهداشت و درمان سپاه امام حسن مجتبی(ع)موجب مباهات است.
کد خبر: ۸۷۹۸۶۰۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دکتر جلال غفارزاده رئیس بیمارستان صحرایی شهید کلانتری و سرهنگ پاسدار آقای اکبر عنایتی مدیر اجرایی بمارستان از " معاونت بهداشت و درمان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز" به سبب خدمات ارزنده و کمک به برپایی بیمارستان صحرایی شهید کلانتری تقدیر و تشکر کردند.

تقدیر و تشکر رئیس و مدیر اجرایی بیمارستان صحرایی شهید کلانتری از معاونت بهداشت و درمان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز

دکتر غفارزاده ، حرفه پزشکی را دارای فضلیت و قداست ویژه برشمرد و اظهار داشت: نتیجه فعالیت‌های پزشک علاوه بر تامین حیات جسمی ، دمیدن روح امید و نور زندگی به بدنه خانواده و جامعه بوده و امری فوق العاده ارزشمند است که با هیچ معیار مادی قابل سنجش و ارزش گذاری نیست.

وی همراهی و ترکیب فضلیت مجاهدت در راه خدا با فعالیت پزشکی را مولد ارزشهای والایی دانست که همواره برای نظام سلامت سپاه افتخاری بی بدیل محسوب شده و باید ارج نهاده شود. بعلاوه حضور مخلصانه، داوطلبانه و جهادی آنان در صحنه های  امداد و درمان در نهضت های بیداری اسلامی قابل تحسین است.

سرهنگ پاسدار اکبر عنایتی در ادامه تصریح کرد: کمک به مستضعفین و فعالیتهای مخلصانه مردم یاری در نقاط محروم توسط   معاونت بهداشت و درمان سپاه امام حسن مجتبی(ع) موجب مباهات است.

عنایتی در پایان از تلاش‌های جناب سرهنگ حسنی مسئول بهداشت و درمان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز به دلیل کمک به برپایی بیمارستان صحرایی و زحمات و اقدامات ارزشمند و مثمر ثمر، خدمات خالصانه و بی شائبه ‏ای که در راه خدمت ‏رسانی، محرومیت زدایی، محروم نوازی، مردم داری، مردم یاری و مردم ‏دوستی ، به ‏انجام رسانده اید صمیمانه تقدیر و تشکر کردند.

خبرنگار:پاشایی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار