بیانیه بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان مرکزی؛
در بخشی از بیانیه بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه روح الله استان مرکزی به مناسبت حماسه 9 دی آمده است: هنوز یادمان نرفته عده‌ای که خود را یار امام( ره) می‌دانستند با سکوت گفتار و کردارشان آب به آسیاب دشمن ریختند.
کد خبر: ۸۷۹۸۶۱۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حماسه 9 دی 88 سالروز اقتدار و آری گفتن دیگر بار ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی ایران است. به منظور گرامیداشت این روز سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه روح الله استان مرکزی بیانیه‌ای را صادر کرده است که متنن  آن به شرح ذیل است:

در این بیانیه آمده است: استکبار جهانی در سال‌های اخیر علاوه بر استفاده از جنگ سخت برای مقابله با جهان اسلام از جنگ نرم نیز به عنوان حربه ای دیگر استفاده کرده و با خدمت گرفتن رسانه‌های اهریمنی به دنبال انحراف افکار عمومی ملت‌ها در جهت سیاست‌ها و اندیشه های ضد انسانی و مادی گرایانه خود هستند.

در این بیانیه افزوده است: شاهد مثال این دسیسه‌ها فتنه‌ای بود که در سال 88 و خاصه در عاشورای حسینی همان سال شکل گرفت و اگر نبود درایت و بینش عمیق امام خامنه ای(مد ظله العالی) معلوم نبود که چه بر سر این نظام اسلامی می آمد. در گرما گرم این فتنه، رسانه‌های بیگانه با انتشار اخبار و رویدادهای نادرست و جهت‌دار و با هدف تاثیرگذاری منفی بر افکار عمومی مردم شریف و ولایت‌مدار ایران اسلامی سعی بر شعله‌ور نمودن این دسیسه نمودند.

در بخش دیگر بیانیه ضمن یادآوری غفلت رسانه‌های غربی از ولایتمداری ملت ایران آمده است: غافل از اینکه دود این فتنه به چشمان خودشان خواهد رفت و به یاری خداوند متعال همین هم شد. هنوز یادمان نرفته عده ای که خود را یار امام( ره) می دانستند با سکوت گفتار و کردارشان آب به آسیاب دشمن ریخته و تا آنجا پیش رفتند که حتی اعلام کردند«حالا که ما نیستیم چه بهتر که این نظام هم نباشد» اما مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی، آگاهانه و از سر جانبازی به ندای مولا و مقتدایشان حضرت امام خامنه ای( مد ظله العالی ) لبیک گفته و در پاسخی کوبنده و انقلابی در نهم دی ماه همان سال با تظاهرات چند ده میلیونی حماسه ای دیگر را خلق نمودند و چه به درستی رهبر فرزانه انقلاب به تأسی از قیام 15 خرداد و سخن حکیمانه امام راحل، آن روز را روز یوم الله نام نهادند.

در بخش پایانی بیانیه تاکید شده است: اینک پیشکسوتان استان مرکزی همانطور که از بدو شکل‌گیری این انقلاب عزیز، ‌دوشادوش مردم شریف، آماده جانبازی بوده و هستند، امروز نیز با اعلام برائت از فتنه و فتنه گران، با افتخار اعلام میدارند که در هر زمان و مکانی آماده جانفشانی در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و این مهم را آرمان و آرزوی دیرینه خویش می پندارند. و ضمن گرامی داشت این روز، بیعت و پیمان خویش را بار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مستحکم تر نموده و آرزوی صحت و سلامتی و طول عمر همراه با نفوذ بیشتر کلام امام امت، ‌یار صدیق حضرت روح الله و یگانه راه نمای مظلومان جهان، خامنه ای عزیز را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات