سرهنگ سید اسدالله امامی درجمع بسیجیان پایگاه فجر:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر گفت: کودتا با وجود دیده بان بصیر انقلاب آرزوی دیرین معاندین می‌باشد که تحقق این اهداف جزء محالات است.
کد خبر: ۸۷۹۸۶۲۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، سرهنگ سید اسدالله امامی درجمع بسیجیان پایگاه فجر اشکذردر ارتباط با حضور عناصر شاخص فتنه در هئیت دولت و ارکان وزارت خانه ها و نفوذ جریان کودتای 88بیان کرد: نفوذ در هر جریان و تشکیلاتی ممکن است البته افرادی که امتحانشان را خوب جواب نداده اند نیاز به توجه بیشتری دارند و امکان آسیب دیدنشان بیشتر است در این شرایط حساس توقع کمترین از دولت عمل مطابق شعارش است که همان شعاربصیرت اعتدال و اجرا در عمل است.

وی با اشاره به افکار پلید دشمنان در رابطه با راه اندازی کودتا در نظام جمهوری اسلامی افزود: کودتا با وجود دیدبان بصیر انقلاب آرزوی دیرین معاندین می‌باشد که تحقق این اهداف جزء محالات است چرا که مملکتی که صاحب داره و مردم تحت فرمانش هستند با این نسیم ها آسیب نمی بیند.

امامی با بیان اینکه مسئولان نظارتی و امنیتی کشور باید بر عناصر شاخص فتنه توجه ویژه‌ای داشته باشند، بیان کرد: نهاد‌های امنیتی باید به تغییر سبک دشمنی حمله و نفوذ آنان نسبت به گذشته و تغییر لباس معاندان و ایادی آنها باید هوشیارتر از همیشه باشند چون در صورت عدم آگاهی و بصیرت سیل حوادث در خواب زدگی حراست کنندگان به سراغ دین و دنیای مردم خواهد آمد.

وی به نقش بسیج در مهار فتنه سال 88 اشاره کرد متذکر شد: وقتی حرف از بسیج زده می شود می توان گفت صحبت از احاد گسترده و حداکثری مردم ، یعنی جماعت بزرگی که فتنه را ظرف چند ساعت در نطفه خفه کرد و با بصیرت و ولایت مداری معاندان و فریب خوردگان رادر سوراخ های خود راند می‌باشد.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: بسیج و بسیجیان در صورت احساس خطر و نیاز انقلاب دوباره در صحنه سیلی محکم به استکبار و آیادی نمک نشناس خواهند زد بسیج از آنجایی که بر خاسته از آحاد و اقشار مختلف است و در همه صحنه‌های اجتماعی و در همه میدان ها از انقلاب حمایت و حفاظت می کند.


ارسال نظرات