کد خبر: ۸۷۹۸۶۳۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲

 هادی و فعال سیاسی شهرستان خاتم در گفتگو با خبرنگار بسیج، درباره حماسه 9 دی ماه اظهار داشت: نهم دیماه سال 88 یکی از روزهای مهم و نجات دهنده است زیرا کشتی طوفانزاده این مملکت که توسط برخی خواص و با حمایت های بیگانگان در ورطه یک خطر جدی قرار گرفت بدست مردم فهیم و با بصیرت به ساحل نجات هدایت شد.

مهدی ناظمیان گفت:ملت مسلمان ایران، در روز ۹ دی ماه سال ۸۸ بی‌توجه به خواست گروه‌ها و جریانات، خودجوش به صحنه آمد و طومار فتنه و فتنه‌گران را که تقابل خود را با ارزش‌های دینی نشان داده بودند، درهم پیچید و درسی تاریخی به همه بدخواهان اسلام و انقلاب اسلامی دادند.

وی افزود: مدیریت و روشنگری‌های شگرف و نافذ مقام معظم رهبری و حماسه آفرینی‌ ملت شریف، انقلابی، ولایتمدار و با بصیرت ایران در تظاهرات سراسری 9 دی از عوامل اصلی شکست و رسوایی فتنه آمریکایی- صهیونیستی سال 88 هستند.

فعال سیاسی شهرستان خاتم درباره نقش دشمنان انقلاب و به‌ ویژه انگلیس و آمریکا درصحنه گردانی فتنه و تشدید تحریم‌های ظالمانه بعدازاین حادثه بر ضد ملت ایران گفت: در قضیه فتنه 88 که بر اساس محاسبات غلط برخی خواص، اتحاد و انسجام ملی ما خدشه‌دار شد، باعث شد دشمنان ما که در موضع ضعف بودند گستاخ‌تر شوند و سعی در ضربه زدن به انقلاب اسلامی را داشته باشند که یکی از اینها وضع تحریم های ظالمانه برعلیه جمهوری اسلامی بود.

ارسال نظرات