بیانیه بسیج کارمندان سپاه روح‌الله استان مرکزی در گرامیداشت 9 دی؛
در بخشی از بیانیه بسیج کارمندان سپاه روح‌الله استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت 9 دی آمده است: اگر نبود فتنه 88 چه بسا سالیان سال سیرت نفاق گونه برخی اشخاص درون نظام و سیرت بی‌بصیرت برخی خواص رو نمی‌شد.
کد خبر: ۸۷۹۸۶۴۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سازمان بسیج کارمندان سپاه روح‌الله استان مرکزی در آستانه فرا رسیدن ایام الله 9 دی بیانیه‌ای را صادر کرده است که متن آن به شرح ذیل است:

در این بیانیه آمده است: تاریخ 38 ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت‌مدار ایران اسلامی نقش بسته است. تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، دوران غرورآفرین دفاع مقدس و رشادت‌های جوانمردان این خطه در 8 سال جنگ تحمیلی، کور کردن چشم فتنه سال 78 و پیشرفتهای هسته ای و ده‌ها نوع دیگر آن از نمونه های بارزی است که جزو هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد است.

در ادامه بیانیه سازمان بسیج کارمندان سپاه روح‌الله آمده است: در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند ولی با بصیرت تمام آحاد مردم ایران که همیشه توأم با شور و شعور حسینی بوده است و رهنمودهای مدیرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام گشته اند اگر چه در دوران فتنه 88 جفا و ظلم های زیادی به نظام مقدس جمهوری اسلامی شد اما این فتنه با همه تلخی ها و مشقاتی که به همراه داشت به برکات بی‌شماری نیز ختم گردید.

این بیانیه افزوده است: چراکه باز این ملت آگاه و بیدار ایران اسلامی بودند که پس از 8 ماه نبرد همه جانبه و نفس‌گیر با حضور گسترده خود در حماسه 9 دی تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و بر اقدامات فتنه‌گران مهر باطل کوبیدند.

این بیانیه با اشاره به تعبیر حضرت امام خممینی(ره) درباره ملت ایران آمده است: چه زیبا گفت آن پیر جماران و رهبر مستضعفان که مردم ایران از مردم حجاز در عصر رسول الله و مردم عراق در عصر امام علی(ع) و امام حسین(ع) برتر و وفادارترند.

این بیانیه افزوده است: آری در حماسه 9 دی مردم نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش می‌دهند که فرمود «همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد.» آری 9 دی ماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.

این بیانیه آورده است: 9 دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز.

بیانیه بسیج کارمندان سپاه روح‌الله در ادامه با بیان اینکه اگر نبود فتنه 88 چه بسا سالیان سال سیرت نفاق گونه برخی اشخاص درون نظام و سیرت بی‌بصیرت برخی خواص رو نمی‌شد، آورده است: اگر پیروزی ملت نبود در فتنه 88 چه بسا تا سالیان سال مستضعفین عالم به ویژه ملت‌های مسلمان منطقه به این باور نمی رسیدند که می‌توان با وحدت کلمه به نبرد با استکبار و سر سپردگان داخلی آنان رفت و چه بسا تا سالیان سال جنبش بیداری اسلامی در منطقه به وقوع نمی‌پیوست.

بیانیه بسیج کارمندان سپاه روح‌الله تاکید کرده است: بر این اساس افراد و وابستگان آنها که در فتنه 88 مردود شدند و بر خطای خود اصرار دارند دیگر جایی در بین ملت ایران نخواهند داشت و مردم ولایتمدار ایران اسلامی اجازه نخواهند داد که این افراد دوباره در مسئولیت‌های کشور نقشی بیافرینند.

این بیانیه افزوده است: زیرا این فتنه‌گران با اصل نظام مشکل داشته و اگر فرصت مهیا شود بازهم به نظام ضربه خواهند زد؛ بار دیگر به همگان توصیه می شود در شرایط حساس کنونی که نظام سلطه سعی دارد با اعمال فشار بین المللی موجبات شکست انقلاب اسلامی را فراهم آورد با ورق زدن کتاب انقلاب اسلامی وفاداری مردم را به نظام اسلامی مرور کنند. مرور وقایع انقلاب درسهای بسیاری از جمله مشاهده دست یاری خداوند در کنار نظام اسلامی به همراه خواهد داشت.

در پایان بیانیه خاطرنشان کرده است: بسیج کارمندان سپاه روح‌الله استان مرکزی ضمن گرامیداشت این روز که یوم‌الله عظیم است اعلام می‌دارد حفظ هوشیاری بصیرت و وحدت مردم در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل قطعی حرکت رو به رشد نظام و ملت اسلامی ایران است و کارمندان بسیجی با توجه به موقعیتشان لازم است همچون سایر آحاد ملت شریف ایران اسلامی با بصیرت در راستای اهداف انقلاب گام بردارند. در پایان بسیج کارمندان سپاه روح الله استان مرکزی همواره خود را مطیع امر ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دانسته و در پاسداری از آرمانهای بلند انقلاب اسلامی و امام شهیدان لحظه ای کوتاهی نخواهد نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات