به مناسبت حماسه 9 دی:

نشست بصیرتی بسیجیان پایگاه شهدای گمنام بهاباد برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن سالروز بزرگداشت حماسه 9 دی نشست بصیرتی هیت محبان الرضا و بسیجیان پایگاه شهدای گمنام بهاباد در محل بیت الرضای بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۸۶۴۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، در این نشست یکی از کارشناسان سیاسی ناحیه مقاومت سپاه بهاباد با گرامی داشت سالگرد حماسه 9 دی گفت : حماسه 9 دی، نقطه عطفی جاودانه درتاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی و در راستای اتحاد مردم بصیر ایران اسلامی و ولایت مطلقه فقیه بود.

وی با اشاره به بصیرت روزافزون مردم آگاه و همیشه در صحنه ایران تاکید کرد: بی بصیرتی عدم نصرت از سوی خدا را به دنبال خواهد داشت و موجب بیراهه رفتن و حل نشدن مشکلات خواهد بود.

این کارشناس سیاسی نقش مهم و اساسی رهبر معظم انقلاب در خاموش کردن فتنه 88 را از جمله عنایات خاصه خداوند به مردم ایران عنوان کرد و افزود:حضور رهبری آگاه، مقتدر و دلسوز در راس این نظام و از طرف دیگر سیل خروشان مردمی بصیر و ولایت مدار،عامل شکست تحقیرآمیز فتنه گران داخلی و خارجی و سبب عزت جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

حسین حداد زاده به حضور گسترده خودجوش و با بصیرت مردم در راهپیمائی 9 دی اشاره کرد و گفت : حضور بسیار گسترده، خودجوش و با بصیرت مردم در راهپیمایی نهم دی را مهلک‌ترین ضربه ملت ایران به دشمنان دانست .

وی گفت: دشمنان با حماقت‌های خود تلاش می‌کنند به ملت ایران و نظام اسلامی ضربه وارد کنند اما با بصیرت و هوشمندی مردم و مسئولین این حربه‌ها به‌سوی خود آنان بازگشته است.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه این ویژگی‌ها را ملت با بصیرت ایران در ایام‌الله 9 دی 88 به رخ تمام دشمنان داخلی و خارجی کشیدند اضافه کرد: متأسفانه برخی افرادی که در سال 88 در صحنه بوده‌اند به دلیل فاصله گرفتن از خط ولایت در این امتحان مردود شده و امروز به‌عنوان سران فتنه شناخته می‌شوند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار