مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه دامغان با اعلام 11 ویژه برنامه حماسه 9 دی در این شهرستان گفت: گام‌های آگاهانه و سرشار از اراده دینی ملت بزرگ ایران در حماسه 9 دی، استخوان‌های فتنه آمریکایی 88 را خرد کرد و آرزوهای پلید فتنه‌گران را به باد داد.
کد خبر: ۸۷۹۸۶۴۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱

امیر حسین نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان فتنه 88 را حاصل نقشه‌های شوم و زیاده‌خواهانه و برنامه‌ریزی گسترده استکبارجهانی برای به زانو درآوردن ملت مقاوم و انقلاب اسلامی ایران عنوان و اظهار داشت: برخی افراد و جریان‌های داخل کشور که در روزهای این فتنه سیاه یا حامی فتنه‌گران و یا ساکت در برابر خیانت آنها بودند امروز به دنبال بی اهمیت جلوه دادن این دسیسه رنگی و فراموشی حماسه الهی و مردمی نهم دی 88 هستند.

مدیر روابط سپاه ناحیه دامغان با تأکید بر بیانات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر لزوم شناخت و آگاهی مردم از عوامل و مقاصد فتنه 88، آسیب‌ها و هزینه‌های گزافی که این حرکت استکباری به یاری ایادی داخلی خود به کشور تحمیل نمود و حفظ و حراست و زنده نگه‌داشتن حماسه 9 دی، خاطر نشان کرد: مردم بصیر ایران اسلامی بارها نشان داده‌اند که دشمن شناسی و حضور بهنگام در صحنه ویژگی بارز آنها است.

وی اضافه کرد: نهاد مقدس بسیج بر پایه گفتمانی پویا و انقلابی بر مبنای ارزش‌های اسلام ناب محمدی ایجاد شد و رشد یافت آنگونه که ملت بزرگ ایران اسلامی در 9 دی‌ماه 88، اندیشه بسیج ده‌ها میلیونی را در عمل محقق ساختند و ثابت کردند که در راه حفظ اسلام، انقلاب و آرمان‌های مقدس شهدا همه بسیجی هستند.

حسین نژاد برگزاری نشست بصیرتی هیئت عاشقان ولایت، ساعت 10 صبح؛ با سخنرانی سردار طهماسبی در محل سالن بهزیستی از سوی حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر و ادارات و مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی با سخنرانی جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در محل مسجد جامع با موضوع "آسیب شناسی خواص و اهمیت حماسه نهم دی" که از ساعت 18:30 در محل مسجد جامع برگزار می‌شود از جمله برنامه‌های هشتم دیماه در دامغان است.

مدیر روابط سپاه ناحیه دامغان همایش "پایان فتنه، پایان فریب" با سخنرانی سردار طهماسبی در محل کانون امام خمینی(ره) که ساعت 15:30 از سوی بسیج فرهنگیان برگزار خواهد شد و نشست‌های بصیرتی با سخنرانی حجج اسلام رائیجی و ملاکاظمی در محل مساجدحضرت رسول(ص) و بلال را از دیگر برنامه‌های هشتم دیماه برشمرد.

وی با اشاره به تجمع بزرگ مردمی 9 دی شهرستان دامغان در محل حسینیه اعظم حضرت اباالفضل(ع) با سخنرانی امام جمعه دامغان، تصریح کرد: مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی در مساجد جامع شهرهای دیباج و کلاته رودبار نیز با سخنرانی حجت الاسلام محمد رضا رائیجی از سوی حوزه بسیج صاحب الزمان(عج) نهم و دهم دیماه ساعت 18:30برگزار می‌شود.  

حسین نژاد برگزاری نشست‌های بصیرتی هیئت منتظران موعود از سوی پایگاه‌های بسیج حوزه مقاومت حضرت زینب(س)، همایش تبیین نقش رسانه‌های بیگانه و حماسه 9 دی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) با سخنرانی حسین هراسانیان، همایش جبهه مقاومت و گرامیداشت 9 دی با سخنرانی محمد علی امانی در محل مسجد موسی بن جعفر(ع) دامغان از دیگر ویژه برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج دامغان و حوزه‌ها و پایگاه‌های تابعه برای این ایام است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها