خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی سنقر مطرح کرد؛

منشور حقوق شهروندی یا تبلیغات انتخاباتی ؟!

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی انتظامی سنقروکلیایی گفت: چند ماه مانده به انتهای دولت تدبیر و امید این قوه تاثیر گذار در کشور مرتبا به ملت شهید پرور ایران پیام حقوق شهروندی می دهد آیا در وضعیت کنونی که کشور در بدترین وضعیت اشتغال وجود دارد جای رو نمایی از حقوق شهروندی است؟!
کد خبر: ۸۷۹۸۶۵۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳
حجت الاسلام والمسلمین محمد پور حسین در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقر اظهار داشت : چند ماه مانده به انتهای دولت تدبیر و امید این قوه تاثیر گذار در کشور مرتبا به ملت شهید پرور ایران پیام حقوق شهروندی می دهد آیا در وضعیت کنونی که کشور در بدترین وضعیت اشتغال وجود دارد جای رو نمایی از حقوق شهروندی است؟!

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی انتظامی شهرستان سنقروکلیایی در ادامه با طرح این سوال که در حقوق شهروندی چه داریم؟ افزود :

1. مسکن حق ملت ایران است؛ در طی چهار سال وزیر محترم فقط فقط گفتند با مسکن مهر مخالفم دریغ از طرح جامع مسکن برای این ملت وفادار به ولایت، دریغ از یکبار کلنگ بلند کردن برای افتتاح

2. آگاهی و شفافیت حق ملت است؛ سوال این است در موضوع مهم فیش های نجومی که عده ای به ملت و خون شهدا خیانت کردند کدام شفافیت برای ملت ایران صورت گرفت. کدام دستور سه گانه ولایت اجرایی شد.

3. حق آموزش رایگان است؛ این بزرگترین شعاری است که دولت محترم حتما سری به مراکز تحصیل علوم نزدند که دانشگاه های این کشور آیا بدون پول کسی را به دانشگاه راه می دهند.



ارسال نظرات