دومین جشنواره هنرهای رزمی بسیج جام اقتدار به مناسبت یوم الله 9 دی برگزار می شود/ میرجلیلی: پاسداران ولایت قدرت و توان رزمی و دفاعی شان را به رخ دشمنان داخلی و خارجی می کشند

دومین جشنواره هنرهای رزمی بسیج جام اقتدار به مناسبت یوم الله 9 دی روز پنج شنبه 9 دی به مدت 2 روز در تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۹۸۶۹۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان ورزش بسيج، مهدی میرجلیلی جانشین سازمان ورزش بسیج در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج با اشاره به حماسه 9 دی گفت: در حالی در آستانه حماسه 9 دی هستیم که بنا به فرمایشات حضرت آقا، 9 دی یکی از روزهای به یادماندنی و روز بصیرت است، روزی که نشانگر دینداری، ایمان و ولایتمداری مردم کشورمان است.در همین راستا سازمان ورزش بسیج برای گرامیداشت این حماسه، دومین دوره همایش هنرهای رزمی بسیج را برگزار می کند.

وی افزود: دومین همایش هنرهای رزمی بسیج جام اقتدار به مناسب گرامیداشت حماسه 9 دی، با حضور 700 ورزشکار بسیجی از 27 استان کشور در رشته های ورزش های رزمی، شنای نظامی و تیراندازی از روز پنج شنبه 9 دی در تهران آغاز می شود و ورزشکاران به مدت دو روز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

میرجلیلی با اشاره به اینکه افتتاحیه همایش اقتدار همزمان با یوم الله 9 دی با حضور مسئولان کشوری و لشگری برگزار می شود، اظهار داشت: در این مراسم از دو خانواده شهید مدافع حرم تجلیل خواهد شد.

جانشین سازمان ورزش بسیج در ادامه با اشاره به اینکه ماموریت بسیج، حفظ و حراست و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، خاطر نشان کرد: مقام عظمای ولایت در دیداری که با بسیجیان داشتند، بسیج را لشگر انقلاب معرفی کردند که در خدمت انقلاب است و فرمودند هر کسی که انقلاب را قبول دارد، بسیج طرفدار اوست.

وی با بیان اینکه اسلام، رهبری و مردم سه اصل اساسی انقلاب هستند که دشمن نتوانسته به آنها ضربه بزند، تاکید کرد: از آنجا که بسیج ماموریت پاسداری از انقلاب را بر عهده دارد، باید از هر نظر برای مقابله با هر نبردی آماده باشد، لذا این مسئله به آمادگی جسمانی، ورزیدگی و توان رزمی بالا نیاز دارد.

میرجلیلی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی کشورمان در 37 سال گذشته همواره مورد تهدید نظام سلطه بوده اما برنامه ریزی های دشمنان از اول انقلاب تا امروز با هوشیاری مردم و درایت رهبری خنثی شده است.  مرور 8 سال دفاع مقدس، درگیری های و ناآرامی های سال 79 و فتنه 88 هم نشان دهنده این واقعیت است که استکبار نتوانسته است خدشه ای به حریم کشورمان وارد کند.

وی افزود: لذا سازمان ورزش بسیج، ارتقای سطح آمادگی جسمانی و توان رزمی بسیجیان به ویژه ورزش های رزمی و کاربردی را در اولویت قرار داده است. در همین زمینه هم به مناسبت حماسه 9 دی که یادآور تجدید بیعت با رهبر انقلاب می باشد،  منتخبان 2 هزار گردان رزمی بسیج به عنوان سربازان ولایت با شرکت در همایش هنرهای رزمی جام اقتدار، قدرت و توان دفاعی شان را به رخ دشمنان داخلی و خارجی خواهند کشید.

جانشین سازمان ورزش بسیج تاکید کرد: بسیجیان و سربازان ولایت با شرکت در این همایش و با  توجه به عزم و اراده ای که برای پاسداری از اسلام و انقلاب دارند، آمادگی خود را برای مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی و تکفیری ها و داعشی ها اعلام می نمانید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار