فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت گفت: آنچه مهم است اینکه فتنه 88 ، حماسه 9 دی و حوادث دنبال آن به عنوان یک تجربه تاریخی برای دشمنان ما ثبت شد و همیشه باید در حافظه تاریخی دشمنان ما باشد که ملت ایران را امتحان نکنند.
کد خبر: ۸۷۹۸۷۰۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج از تفت،  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت با اشاره به سالروز حماسه 9 دی، گفت: حماسه 9دی نماد عزت، استقلال، بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستادند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن ها بایستد، امت حزب الله در برابر تمام دنیای آن ها خواهد ایستاد.

سرهنگ علیرضا زارع، افزود: روز 9 دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری فتنه گران به پا کرده اند هرگز نه راه را گم می کنند و نه دست از راهور واقعی که همانا ولایت فقیه است بر می دارند.

وی اضافه کرد: مردم بصیر ایران اسلامی، در روز 9 دی 88 تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند و نشان دادند دشمنان خود و انقلاب اسلامی را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله های و نیرنگ های آن ها را نمی خورند.

زارع، در پایان گفت: آنچه مهم است اینکه فتنه 88 ، حماسه 9 دی و حوادث دنبال آن به عنوان یک تجربه تاریخی برای دشمنان ما ثبت شد و همیشه باید در حافظه تاریخی دشمنان ما باشد که ملت ایران را امتحان نکنند.

ارسال نظرات