خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: پیشنهاد می‌کنم که یک سری همایش‌ها و مسابقات را با عنوان جلوه‌های بشردوستانه نماز در کشور و استان برگزار کنیم.
کد خبر: ۸۷۹۸۷۱۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
ضرورت برگزاری همایش جلوه‌های بشردوستانه نماز در استان قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد گلفشان در جلسه شورای نماز استان که عصر امروز در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری برگزار شد، با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز در استان قم اظهار کرد: می‌توانیم که از طریق سایت جمعیت هلال احمر و سازمان جوانان این جمعیت در خصوص این مسابقه اطلاع رسانی کنیم.

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم که فایل پی دی اف کتاب مسابقه کتابخوانی نماز هم در اختیار جمعیت هلال احمر قرار بگیرد تا این مسابقه در میان داوطلبان جوان این جمعیت هم برگزار شود و جمعیت هلال احمر برای برگزاری این مسابقه اعلام آمادگی دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: پیشنهاد می‌کنم که در اردیبهشت سال آینده که مصادف با ماه‌های رجب و شعبان است، یک سری همایش‌ها و مسابقات را با عنوان جلوه‌های بشردوستانه نماز در کشور و استان برگزار کنیم.

گلفشان با اشاره موضوع جلوه‌های بشردوستی نماز اظهار کرد: در جمعیت هلال احمر استان قم می‌توانیم که با همکاری اداره اوقاف و ستاد اقامه نماز همایشی را در خصوص این موضوع در استان برگزار کنیم و برای برگزاری چنین همایشی آمادگی داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه اجزای نماز بشر دوستی است، ولی در برخی جلوه‌های این عبادت جنبه‌های بشردوستی نمایان تر است و برای برگزاری برنامه‌ها در این خصوص باید یک کارگروه با حضور تعدادی از دستگاه‌های استان قم تشکیل شود.
ارسال نظرات