خبرهای داغ:
حماسه ۹ دی و حضور ده ها میلیونی ایرانیان در برائت از فتنه گران و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی،روز تجلی غیرت دینی ملت ایران و فروزان شدن شعله های بیداری و بصیرت آنان نسبت به واقعیت های نهفته فتنه ۸۸ به شمار می رود.
کد خبر: ۸۷۹۸۷۲۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
حضور برخی فعالان فتنه ۸۸ در مناصب دولتی نقض روح اعتدال گرای دولت محترم است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت 9 دی به شرح زیر منتشر می گردد:
بسم الله الرحمن الرحیم

نهم دى را هم میخواهند به فراموشى بسپرند. حادثه‌ى عاشوراى حسینى را هم ستمگران و ظالمان میخواستند نگذارند باقى بماند. (مقام معظم رهبری مدظله العالی)

حماسه ۹ دی و حضور ده ها میلیونی ایرانیان در برائت از فتنه گران و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی،روز تجلی غیرت دینی ملت ایران و فروزان شدن شعله های بیداری و بصیرت آنان نسبت به واقعیت های نهفته فتنه ۸۸ به شمار می رود.

تاریخ انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است.دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادت های جوان مردان این خطه،تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت های هسته ای و... نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد و در این عرصه،دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند تا مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و و رهبری مدبرانه رهبر انقلاب ناکام گشته اند.فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ نیز از دیگر نقشه های معاندان و مغرضان نظام بود که با بصیرت ملت شریف و شهید پرور ایران در حماسه ۹ دی ۸۸ نقش بر آب شد.

تجربه ۹ دی برای کینه توزان و منافقان تجربه گران سنگی بود.این فتنه گران به خوبی می دانند که صبوری جمهوری اسلامی در برخورد با آنها حاصل از قدرتی است که بر گرفته از ظرفیت بالای ولایت می باشد.

روز ۹ دی ۸۸ حماسه ای عاشورایی بود که حضور گسترده مردم نه برای حمایت از رئیس جمهور منتخب بلکه تنها برای دفاع از جایگاه خطیر ولایت فقیه،دفاع از رهبر معظم انقلاب و صیانت و حفاظت از اسلام عزیز آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران بود.

ملت ایران با الهام از آموزه های بزرگ عاشورا و برافراشته نگه داشتن پرچم بصیرت و حرکت در مسیر ولایت فقیه ،اجازه نخواهند داد که سران داخلی و خارجی فتنه ۸۸ و مزدوران آنان بتوانند فرصت مجددی برای ایجاد فتنه های شیطانی و براندازانه جدید خود را بیابند.

سازمان بسیج فرهنگیان نیز ضمن گرامیداشت هفتمین سالگرد این واقعه عظیم و تاریخی در یوم الله نهم دی ماه،مواضع خود را به شرح زیر اعلام می کند:
1- بیعت و پیروی از مقام معظم رهبری و قرار دادن فتنه بعنوان خط قرمز برای همه، یکی از اصول اساسی قرار داشتن در دایره وسیع انقلاب است. 2- برخی تلاش ها برای به فراموشی سپردن فتنه و تطهیر فتنه گران پیش از اعلام پشیمانی و توبه حقیقی خلاف مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران است و مردم فهیم و بصیر ما هرگز خسارات و لطمات مادی و معنوی فتنه گران در آن مقطع تاریخی را از یاد نخواهد برد. 3- مسئله حصر سران فتنه،رافت و عطوفت نظام اسلامی است که به منظور حفظ جان و پیشگیری از ادامه فتنه انگیزی آنها صورت گرفته است.اگرچه در شرایط کنونی حصر بهترین راه موجود است،لیکن از قوه قضائیه و سایر نهادهای مسئول درخواست می گردد تا به محض فراهم آمدن شرایط، نسبت به محاکمه آنان سران فتنه اقدام قاطع نمایند. 4- حضور برخی فعالان فتنه ۸۸ در مناصب دولتی نقض روح اعتدال گرای دولت محترم است کمااینکه سوابق و عملکرد این عده که حتی برخی از آنها سوابق محکومیت نیز دارند، نشان می دهد که نه تنها اعتقادی به گفتمان اعتدال ندارند بلکه در صورت امکان افراطی ترین حرکات را در جهت خلاف منافع نظام و در راستای براندازی و ضربه زدن به جمهوری اسلامی و رای مردم به نمایش خواهند گذاشت.لذا به مسئولین محترم دولتی توصیه می شود تا نسبت به عدم بکارگیری این افراد که عملکرد ناصوابشان در فتنه ۸۸ تنها تخریب نظام بوده بر حذر باشند.

ما فرهنگیان بسیجی همچون سایر ملت ایران بر خود فرض می دانیم سالروز این حماسه بزرگ را بعنوان چراغی راهنما و حرکتی بصیرت آفرین گرامی بداریم و از همه مسئولان درخواست می کنیم در این خصوص بدون هیچ عذری همراه با سایر ملت ایران در مراسم های این روز شرکت کنند و با درس گرفتن از حوادث سال ۸۸ دشمنان را در ایجاد فتنه های جدید مایوس کنند.
ارسال نظرات