خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه هرسین: نهم دی ماه سال 1388 نماد عزّت ، استقلال و بصیرت مردمی ایران است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.
کد خبر: ۸۷۹۸۷۴۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶

سرهنگ محمّدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرسین، در آستانه حماسه تاریخی نهم دی ضمن گرامی داشت این روز اظهار داشت: تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملّت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است و نهم دی یادآور حماسه آفرینی مردم متدین ایران اسلامی است که با حضور پُر شور خود فتنه آمریکایی و اسرائیلی سال 1388 را خنثی کردند.

 

وی در ادامه افزود: دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملّت ایران را سد و یا آنرا منحرف کنند که با بصیرت مثال زدنی ملّت ایران و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام گشته اند.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین خاطر نشان کرد: نهم دی ماه سال 1388 نماد عزّت ، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

 

سرهنگ محمّدی در پایان اظهار داشت: اینجانب ضمن گرامی داشت این حماسه به یاد ماندنی اعلام می دارم که مجموعه بسیج و سپاه شهرستان هرسین با حضور پُر شور در این مراسم تجدید بیعتی دوباره با آرمان های انقلاب ، امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب خواهند داشت.

ارسال نظرات