رئیس دانشگاه علوم پایه زنجان:

آثار خوشنویسی دکتر علی عبدالحسین زاده تلفیقی از هنر، احادیث و قرآن می باشد

آثار خوشنویسی دکتر علی عبدالحسین زاده تلفیقی از هنر، احادیث و قرآن می باشد که به همین سبب در فضای نمایشگاهی جنبه معنوی با ارزشی حاکم است.
کد خبر: ۸۷۹۸۷۴۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس دانشگاه علوم پایه زنجان در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه آثار خوشنویسی دکتر علی عبدالحسین زاده در دانشگاه علوم پایه گفت: آثار موجود در نمایشگاه با توجه به ابعاد کارها و خلاقیت‌های هنری نشان دهنده قابلیت و کوشش بسیار خالق این آثار است.

دکتر بابک کریمی، افزود: آثار بسیار زیبا و خلاقانه هستند بویژه از این جهت که تلفیقی از هنر، احادیث و قرآن می باشد که به همین سبب در فضای نمایشگاهی جنبه معنوی با ارزشی حاکم است.

وی اظهار داشت: ما به عنوان مسئول یک نهاد فرهنگی و آموزشی از این سبک کارها که موجب افزایش تعامل بین هنرمندان و دانشجویان و یا تعامل بین حوزه های دینی و دانشگاهبا محوریت هنر می شود بسیار استقبال می کنیم، افزون بر این که حضور هنر در هر زمینه ایی سبب رشد و شکوفایی اقشار مختلف جامعه و علاقمندان می شود.

دکتر بابک کریمی افزود: اگر از بعدی به نام زیباشناسی دین به موضوع نگاه کنیم به وضوح شاهد جذب اکثریت جامعه در هر قشری به دین و زیبایی‌های دین خواهیم بود.

ریاست دانشگاه علوم پایه زنجان گفت: من خودم یک معلم هستم و تجربه بنده این را نشان می دهد در مواقعی که با دانشجویان در چارچوب دین و مذهب با بعد زیباشناسی دین به تعامل می رسید این جوانان بیشتر جذب دین و دیدگاه‌های مذهبی می شوند که قطعا به دلیل تأثیر شگرف زیبایی‌های هنر است.

لازم به یادآوری است،نمایشگاه آثارخوشنویسی دکتر علی عبدالحسین‌زاده از چهارم لغایت یازدهم دی ماه به مدت ششروز در دانشگاه علوم پایه به همت حوزه هنری و بامشارکت معاونت فرهنگی دانشگاه برای بازدید عموم علاقمندان دایر می باشد.

ارسال نظرات