خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان هرسین در آستانه نهم دی: حماسه نهم دی نشان داد که انقلاب امام خمینی (ره) گره خورده به انقلاب امام حسین (ع) است.
کد خبر: ۸۷۹۸۷۷۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
حجت الاسلام باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرسین، گفت: نهم دی روز تجدید عهد با آرمان های امام و رهبری است. روزی است که باید نشان داد که با پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه به مملکت آسیب نخواهد رسید.

 

وی در ادامه افزود: حماسه نهم دی نشان داد که انقلاب امام خمینی (ره) گره خورده به انقلاب حسین (ع) است در آن روز اهریمنان به خیمه عاشورا نیز رحم نکردند و با به آتش کشاندن آن بغض و کینه خود را نمایان کردند امّا یاران خمینی کبیر و خامنه ای عزیز با حضور در میدان نبرد و مبارزه دست فتنه گران و عمال یزید زمان را قطع کردند و باز علم انقلاب را در دست علمدارش بر افراشته ماندگار کردند.

 

امام جمعه شهرستان هرسین خاطر نشان کرد: روز نهم دی در قلوب ماندگار و بر تارک انقلاب خوش جای گرفت و ایجاد آن و اثبات و ماندگاریش به شخص و حزب و گروهی وابسته نیست.

 

حجت الاسلام باقری اظهار داشت: روز نهم دی روز هویت بخشی به انقلابیون است و اگر کسی می خواهد در زمره آنان قرار گیرد باید خود را به دریای خروشان آن وصل سازد.

 

وی افزود: باید دانست که قوام و دوام حماسه نهم دی بسته به افراد نیست و جریان انقلاب است که آن را جاودانه کرد.

 

امام جمعه شهرستان هرسین تصریح کرد: روز نهم دی روز انقلابیون است که چون سیل خروشان جاری خواهند شد و موانع را کنار خواهند زد و چه بسا موانع سد راه انقلاب را به صخره ها بکوبند و له نمایند.

 

حجت الاسلام باقری  ضمن دعوت از همگان برای شرکت در این مراسم اظهار داشت: باید ابراز کنم که تضعیف این مهم با هیچ شاخصی از معیارهای انقلاب و ولایت هم خوانی نداشته و ندارد.

 

وی در پایان افزود: باید نشان داد که فریاد إِنِّی لَا أَرَی المَوتَ إِلَّا السَّعَادَةَ وَ لَا الحَیَاتَ مَعَ الظَّالِمِینَ إلَّا بر ما منحصر به گفتمان آن روز حسین در کربلا نبوده و نیست. و هر زمان که انقلاب و امامش تو را طلب کنند لبیک گویان در صف مبارزه و جهاد خواهی ایستاد. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار