مديريت کميته امداد امام خميني (ره) تربت جام از جمع آوري سه ميليارد و 695 ميليون و 667 هزار ريال زکات از ابتداي سال جاري در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۸۷۸۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
شيرمحمد شاکربرآبادي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به این که زكات مصداق معروف و عدم پرداخت آن ازمصادیق منكر است و اظهارداشت: از ابتداي سال جاري مبلغ سه ميليارد و 695 ميليون و 667 هزار ريال زکات در اين شهرستان جمع آوري شده است.

وی با بیان این مطلب که امام خميني (ره) با ايجاد حکومت اسلامي و تأسيس کميته امداد، پرداخت زکات را در کشور احياء کردند تصريح کرد: باید همگان برای احياي  فریضه امر به معروف و نهي از منکر در کشور و ترويج فرهنگ پرداخت زکات به صورت جامع و کاربردي مشارکت کنند.

این مقام بسیجی افزود: اجراي و تبيين اين فريضه الهي در جامعه و پرداخت زکات در جهت کاهش نياز فقرا، مستمندان و توسعه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته نقش اساسي دارد.

شاکربرآبادي در پایان با قدردانی از عاملان و رابطين زكات در شهرستان ابراز اميدواري کرد: ان شاء الله با برنامه ريزي هدفمند بتوانيم قدم هاي ارزنده اي در خدمت به ولي نعمتان جامعه با جمع آوري زکات برداريم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها