خبرهای داغ:
در بخشی از وصیت نامه شهید دانش آموز محسن فتحی می خوانید: به شوق شهادت عازم جبهه شدم تا شاید دین خود را به میهن اسلامی ادا کرده باشم.
کد خبر: ۸۷۹۸۸۰۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، انسان‌ها اغلب برای زنده ماندن بیشتر تلاش می‌کنند، اما کسانی هم هستند که درک متعالی‌تری از فلسفه حیات و کسب مقام والایی که شهیدان راه خدا دارند، اینها حاضرند جان خود را فدا کنند و از شهادت در راه مکتب و دین خود استقبال کنند. مرگ در راه خدا، معامله‌ای پر سود با آفریدگار است، یعنی جان فدا کردن و به بهشت جاوید رسیدن. حضور جوانان و نوجوانی ایران اسلامی در جبهه های حق علیه باطل نیز نمود عینی شهادت طلبی است. شهید دانش آموز محسن فتحی یکی از دانش آموزانی است که برای دفاع از میهن و خاکش لحظه ای درنگ نکرد.

شهید فتحی در اول اردیبهشت ماه سال 1346 در شهرستان اسلام آباد غرب به دنیا آمد. در کلاس سوم راهنمایی مشغول تحصیل بود که به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام شد.  و ششم اردبیهشت ماه سال 1362 و در منطقه سومار ارتقاعات مشرف به مندلی بر اثر ترکش خمپاره به فیض شهادت نائل گشت.


بخشی از وصیت نامه شهید
به شوق شهادت و دیدار جبهه عازم رفتن شدم تا شاید دین خود را به میهن اسلامی ادا کرده باشم.از شما می خواهم در مرگم گریه نکنید و لباس عزا به تن نپوشید.برادران و خواهران عزیزم را به خدای بزرگ می سپارم.اقوام،دوستان و آشنایان را یکایک به خدا می سپارم و از همه امید عفو دارم.خدانگهدار


چون ابر که آرام و روان می گذرد           این قافله با همسفران می گذرد
ارسال نظرات