بیانیه ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه در گرامیداشت حماسه 9دی؛
در بیانیه ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه با اشاره به بصیرت و حضور مردم در حماسه 9 دی آورده است: این هوشیاری و بصیرت مردم آگاه این سرزمین بوده که همواره این مرز و بوم را از سیلاب حوادث و ناگواری‌ها رهانیده است.
کد خبر: ۸۷۹۸۸۲۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه به مناسبت گرامیداشت روز 9 دی بیانیه‌ای را صادر کرده است که متن آن به شرح ذیل است:

در این بیانیه آگاهی، بصیرت و حضور به موقع در زمان و مکان لازم، مهمترین شاخصه یک ملت انقلابی و صاحب عقل و اندیشه مستقل عنوان کرده و آورده است: درسی که ما شیعیان در واقعه غدیر از رسول گرامی اسلام آموخته و در ادامه امام شهیدمان با گذشتن از همه دلبستگی‌های دنیوی در حادثه کربلا برایمان متذکر شد، همان آموزه‌ای که بیش از هزار و سیصد سال است به آن لبیک گفته و می‌گوییم. 

در ادامه این بیانیه آمده است: تاریخ سرزمین کهن و متمدن ایران اسلامی پستی و بلندی‌های بسیاری به خود دیده است. چه زخم‌ها که ندیده و چه لطمه‌ها که نخورده؟ زخم‌ها و لطمه‌هایی که منبعث از دست‌های خیانتکار داخلی و خارجی بوده است. 

در ادامه بیانیه با اشاره به بصیرت و حضور مردم در حماسه 9 دی آورده است: این هوشیاری و بصیرت مردم آگاه این سرزمین بوده که همواره این مرز و بوم را از سیلاب حوادث و ناگواری‌ها رهانیده است.

بیانیه تاکید کرده است: حماسه عظیم نهم دی‌ماه 1388 یکی از برگ‌های زرین تاریخ این ملت بزرگ است. که به جهانیان به ویژه استکبار و ایادی آن ثابت کرد که تا وقتی که این ملت بصیر و آگاه تحت رهبری مدبرانه و عالمانه مرجع عالیقدر اسلام حضرت آیت‌الله العضمی امام خامنه‌ای مدظله العالی در صحنه است، هیچ احدی نمی‌تواند کوچکترین آسیبی به این انقلاب وارد نماید.

در پایان بیانیه خاطرنشان شده است: بسیجیان شهرستان زرندیه به ویژه هنرمندان بسیجی در آستانه سالگرد حماسه عظیم 9 دی اعلام می‌دارند تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون در پیروی و حمایت از ولایت و آرمانهای امام راحل و شهداء انقلاب، دفاع مقدس و شهداء مدافع حرم ایستاده و ذره ای کوتاه نخواهند آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات