مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمدیکی از عنصر های بوجود آورنده حماسه 9دی ماه را مبارزه ملت با ایمان ایران اسلامی در مقابل فتنه گران دانست و افزود: فتنه سال 88 با تدارک دشمن تنها برای براندازی بود و آن‌ها به اصل نظام و براندازی آن فکر می‌کردند.
کد خبر: ۸۷۹۸۸۵۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
حجت الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی صدر در ظهر امروز درمجمع سالیانه بسیج شهرستان بویراحمد به فرارسیدن حماسه 9دیماه اشاره کرد و گفت:نه دی سالروز حماسه مردم در برابر فتنه گران است.

وی با اشاره به این موضوع که  فتنه گران در سال ۸۸ به بهانه انتخابات اصل نظام را مورد حمله قرار دادند،بیان کرد:سران فتنه یک شبهه را به چالشی بزرگ تبدیل کردند که حتی خودشان هم کنترل اوضاع را از دست دادند و نزدیک بود کشور را به سمت جنگ داخلی بکشانند و مردم به جان هم بیفتند.

  فتنه ۸۸ یک فتنه براندازی بود نه اعتراض خیابانی 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان تصریح کرد: فتنه ۸۸ یک فتنه بر اندازی بود یک اعتراض خیابانی نبود که بگوییم حادثه و اعتراضی بود و تمام شد بلکه فتنه ای بود که اگر ۹ دی به دنبال آن نبود مطمئنا نظام را و به دنبال آن انقلاب را یا نابود یا منحرف ساخته بود.

فتنه 88 خط قرمز است

حسینی صدر ادامه داد: بنابراین فتنه ۸۸ خط قرمز است برای کسانی که می گویند ما به قانون اساسی باور داریم و به نظام ولایی معتقدیم؛ما این فتنه را براندازی می دانیم چون شعارهای آن روز یادمان است مردم ما هم فراموش نکرده اند.

9 دی ماه مانور ولایتمداری است

وی اظهار کرد: نهم دی مانوری به منظور اعلام آمادگی ملت شجاع و ولایتمدار ایران اسلامی برای مقابله با فتنه ها است.

 امام جمعه مرکز با اشاره به این موضوع که مراسم بزرگداشت نهم دی ماه باید با شور و شکوه ویژه ای برگزار شود و فلسفه شکل‌گیری این واقعه عظیم بازخوانی شود،بیان کرد:این حماسه نتیجه بصیرت و ولایت‌مداری مردم ایران بود که پاسخ محکمی به فتنه‌انگیزی دشمن داد.

حسینی صدر با اشاره به اینکه شکوه بصیرت، بیداری، دین‌شناسی و ولایتمداری مردم ایران در این روز به نمایش گذاشته شد، افزود: دشمنان با طراحی این فتنه در پی براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.

روشنگری ابعاد فتنه 88 در جامعه الزامی است

 امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به اینکه دشمنان می‌خواستند از طریق توطئه سیاسی فضای ایران را دچار مشکل کنند و کشور را به آشوب بکشانند، اضافه کرد: ابعاد فتنه دشمن در سال ۸۸ هنوز برای برخی ناشناخته است.

 حسینی صدر به نقش بسیار مهم منویات مقام معظم رهبری در رفع این فتنه و خنثی‌کردن دسیسه‌های دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: ملت ایران با حضور خود در صحنه این فتنه را خاموش کردند.

 وی افزود: بی‌شک یکی از روزهای تاریخی و ماندگار در صفحه تاریخ انقلاب روز ملی بصیرت یا همان روز 9 دی است که رهبر معظم انقلاب آن را انقلاب دوم ملت ایران اسلامی دانستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب از کسانی که در این روز تاریخی با بصیرت ایمانی خودحضور داشتند قدردانی کردند و در بیانات خود از فتنه سخن‌ گفتند.

9دی مبارزه ملت ایران با فتنه گران

 وی یکی از عنصر های بوجود آورنده حماسه 9دی ماه را مبارزه ملت با ایمان ایران اسلامی در مقابل فتنه گران دانست و افزود: فتنه سال 88 با تدارک دشمن تنها برای براندازی بود و آن‌ها به اصل نظام و براندازی آن فکر می‌کردند.

9 دی سیلی محکمی برصورت استکبار و فتنه گران زد

حسینی صدر بیان کرد: مردم ایران اسلامی با حضور میلیونی خود در حماسه 9دی ماه 88سیلی محکمی به صورت فتنه‌گران و اربابان خارجی آن‌ها نواخته شد چرا که فتنه گران قصد داشتند نسل‌های دوم و سوم انقلاب را از انقلاب جدا کنند.

برخی خواص بی بصیرت بودند

وی به نقش خواص بی‌بصیرت در فتنه 88 اشاره‌ کرد و گفت: در فتنه 88 برخی خواص به خود لرزیدند و در برابر فتنه گران موضع نگرفتند، چرا که بصیرت نداشتند.

ارسال نظرات