خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع):

فتنه 88 برنامه‌ریزی دشمن بود نه یک اتفاق/ کمترین حکم برای سران فتنه اعدام است/ امنیت پایدار منطقه مرهون خون شهداء است

کد خبر: ۸۷۹۸۸۶۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) گفت: امروز حصر سران فتنه پرده‌ای از رأفت اسلامی است نه جفا در حق آنها، چون اگر حصر برداشته شود جایگزین آن آزادی نیست، زیرا با این همه جنایت در حق مردم و نظام حتی دادگاه ساده ای نیز حکم سنگین تری برای آنان انتخاب می کند لذا کمترین حکم برای سران فتنه اعدام است.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در آستانه سالگرد 9 دی ماه همایش سیاسی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرار گاه حمزه سید الشهدا (ع) در بوکان برگزار شد.

در این مراسم که در مسجد حضرت فاطمه( ع) و با حضور کلیه پایوران سپاه بوکان برگزار شد مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) در سخنانی به بازخوانی اتفاقات سال 88 پرداخت و گفت: فتنه ای که در سال 88 با حمایت دشمنان علیه جمهوری اسلامی به وجود آمد در واقع اصل انقلاب و امنیت پایدار کشور را هدف گرفته بود.

حجت الاسلام عباس حسنلو افزود: امروز نظام استکباری برای اسقاط نظام‌های غیر همسو کمتر از گزینه نظامی استفاده می‌کند بلکه سعی دارد با استفاده از مهره های نفوذی و به دنبال آن ایجاد اختشاش و آشوب در سطح گسترده حکومت های مخالف خود را ساقط کند.

وی فتنه 88 را ادامه حوادث سال78 دانست و ادامه داد: 18 تیر نمادی از 2 سال تلاش بود که در یک فرآیندی منجر به حادثه 18 تیر شده و 10 سال بعد نیز فتنه 88 را رقم زد.

حجت الاسلام حسنلو تصریح کرد: بعد از روشنگری های مقام معظم رهبری تست آنها در سال 78 جواب نداد لذا با یک عقبه 10 ساله مجدداً دشمنان مردم و انقلاب فتنه 88 را به پا کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سید الشهداء(ع) ادامه داد: دشمنان داخلی ایران اسلامی با حمایت کشورهای غربی با برنامه ریزی های ده ساله بستر انتخابات سال 88 را مهمترین زمان برای تحقق نقشه شوم خود دیدند تا بتوانند با ایجاد آشوب نظام جمهوری اسلامی را از مشروعیت بیندازند.

وی با بیان اینکه هنوز هستند کسانی که معتقدند برای انتخابات ۸۸ برنامه‌ریزی قبلی وجود نداشت، تاکید کرد: این نهایت ساده‌لوحی است چرا که ۱۳ ماه قبل از انتخابات ۸۸ یعنی در سال ۸۷ چند نفر از چهره‌های ملی مذهبی به آمریکا رفتند و در جمع سران اپوزیسیون که با حضور مقامات آمریکایی برگزار شد برای انتخابات سال ۸۸ ایران برنامه‌ریزی کردند.

حجت الاسلام حسنلو افزود: با نگاهی ساده نیز به حوادث قبل از روز رای گیری می فهمیم که انتخابات 88 با دیگر انتخابات برگزار شده در کشور متفاوت بود وسران فتنه و حامیان داخلی و خارجی آنان با رمز کف خیابان در حال اجرای نقشه شوم خود بودند.

این روحانی برجسته استانی تصریح کرد: ما نمی‌توانیم سران فتنه و کسانی که سلسله جنبان این حرکت شوم بودند را بی‌گناه بدانیم اما باید توجه داشت که وقتی صحبت از فتنه می‌شود اشتباه است که معترضین به انتخابات را نیز فتنه‌گر تلقی کنیم چرا که مردم ما همیشه رسالت خود را به خوبی انجام داده و بار انقلاب را به دوش کشیده‌اند و عرصه‌های سخت را پشت سر گذاشته‌اند که نمونه آن مقابله با جریان منافقین است که باعث شهادت ۱۷ هزار انسان مظلوم شد و نیز مقابله با تحریم‌هایی که همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام عباس حسنلو با اشاره به کشته شدن بیش از 30 نفر از نیروهای مسلمان و انسان‌های بی‌گناه در فتنه ۸۸ خاطرنشان کرد: با فراخوان سران فتنه این حوادث اتفاق افتاد و ما شاهد حمله به مسجد، پایگاه بسیج، آتش زدن اموال عمومی و تعرض به باورهای دینی مردم بودیم که حتی یک بار هم از آنها عذرخواهی و اظهار ندامت صورت نگرفت.

وی بر همین اساس تاکید کرد: امروز حصر سران فتنه پرده‌ای از رأفت اسلامی است نه جفا در حق آنها، چون اگر حصر برداشته شود جایگزین آن آزادی نیست زیرا با این همه جنایت در حق مردم و نظام حتی دادگاه ساده ای نیز حکم سنگین تری برای انان انتخاب می کند، لذا کمنرین حکم برای سران فتنه اعدام است بنابراین چرا برخی این همه زمینه‌سازی کرده و ذهن مردم را خراب و برای نظام سلطه امید واهی درست می‌کنند در حالیکه باید به دغدغه‌های مردم توجه کنند.

حجت الاسلام حسنلو در بخش دیگری از سخنان خود به امنیت کنونی در کشور بویژه منطقه شمال غرب اشاره کرد و عنوان نمود: شهدای گردان های عملیاتی در مرزهای کشورمان در شمال غرب با تحمل سخت ترین شرایط برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی جانفشانی کردند و همین جانفشانی ها امروز امنیت پایداری را در منطقه موجب شده است.

وی با تاکید بر ضرورت شناخت راه شهدا افزود: امروز با توجه به توطئه های دشمنان ما بیش از هر زمان دیگر به درک هدف و آرمان شهدا و عمل به وصایای آنها نیازمندیم و باید بیش از پیش در این مسیر هوشیار و بصیر باشیم.

در آغاز این مراسم نیز فرمانده سپاه بوکان در سخنانی ضمن خیرمقدم خدمت مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سید الشهداء(ع) به بوکان یاد غواصان شهید عملیات کربلای چهار را گرامی داشت و عنوان کرد: شهدای گرانقدر ما جان خود را برای خداوند، در راه رضای خدا و برای حفظ دین و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی فدا کردند.

سرهنگ پاسدار علیرضا مظاهری افزود: کربلای4 دومین عملیاتی بود که با حضور رزمندگان غواص در سوم دی‌ماه سال 65 رقم خورد و در همین عملیات اغلب این جان برکفان جاودانه شدند.

وی با بیان اینکه شهداي غواص عمليات كربلاي 4 جزء بهترين ها بودندگفت: اخلاص، تقوي، روحيه بسيجي ولايتمداري و ... اين عزيزان را زبان زد ديگر همرزمان خود کرده بود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: وظیفه همه ماست که با جان و دل حافظ خون شهدا باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار