حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ازنا به مناسبت سالروز حماسه 9دی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۷۹۸۸۸۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، در این بیانیه آمده است:

اکنون که در سالروز یوم الله 9 دی قرار گرفته ایم این حادثه عظیم را می توان از دو جهت مورد توجه قرار داد .
اول: 9 دی، روز بیعت با ولایت است و مردم با اقتدا به اصل ولایت فقیه این حماسه مثال زدنی را آفریدند و میثاق خود را همراه با رهبر زمان خویش با امام حسین (ع) تجدید کردند 
آنان در عمل نشان دادند که پیرو خط امام راحل، خمینی کبیر (ره) باقی می مانند و این سخن امام عزیزشان را هرگز فراموش نمی کنند که : پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد.  
دوم: 9 دی، روز برائت از منافقین کور دلی است که رنگ بیرق های  امام حسین (ع) را ابزاری برای رسیدن به اهداف پلیدشان کرده بودند و با بی حرمتی به آن در روز عاشورا واقعیت نفاق آلود خود را بیشتر آشکارکردند .

در این حماسه بزرگ مردم و تمام اقشار جامعه موضع خود را مشخص کرده و فتنه گران را به زباله دانی تاریخ انداختند. خسته مباد گامهای استوارتان در یوم الله 9 دی که روز پایمال شدن تمام نقشه های فتنه گران است و ایران این صحنه های حضور مردم متدین و ولایی را بسیار به  خود دیده است  که همچون باران آلودگی ها را شسته و محو می نماید و به معنای واقعی کلمه  9 دی باران بصیرت مردم بر غبار غفلت و کوردلی اهل نفاق است.

رهبرا! مردم با بصیرت ازنا همگام با تمام مردم ایران زمین همواره پشتیبان ولایت هستند و  حال که دست هایی در کارند تا مشارکت مردم را در صحنه های انقلاب کم رنگ نشان دهند هر چه پر شکوه تر حضور خود را به منسه ظهور خواهند گذاشت.


عباس  اصلانی

ارسال نظرات