امام جمعه املش گفت: همان گونه که هوای آلوده بر جسم انسان به ویژه ریه او اثر منفی می گذارد اگر فرهنگ جامعه ای آلوده شود این آلودگی بر روح و روان انسان های آن جامعه اثر منفی خواهد گذاشت و این یک امر طبیعی است.
کد خبر: ۸۷۹۸۹۲۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از املش، حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که در دفتر وی برگزار شد؛ گفت: در دنیای آلوده همه نگرانیم از وضعیت اجتماع آلوده و باید مواضب باشیم که خودمان هم آلوده نشویم.

وی اظهار کرد: همان گونه که هوای آلوده بر جسم انسان به ویژه ریه او اثر منفی می گذارد اگر فرهنگ جامعه ای آلوده شود این آلودگی بر روح و روان انسان های آن جامعه اثر منفی خواهد گذاشت و این یک امر طبیعی است.

امام جمعه املش گفت: هر یک از افراد جامعه همچون سرنشینان یک کشتی در وسط اقیانوس و یا دریای عمیق هستند که آسیب رساندن هر یک از این سرنشینان باعث غرق شدن کشتی و به تبع آن باعث غرق شدن تمام سرنشینان آن کشتی می شود.

حجت الاسلام صفری تأکید کرد: باید کارشناسان خبره و کارآزموده و تحصیل کرده ی متعهد را در شهرستان شناسایی و از وجود آنان یا نظرات کارشناسی و یا راهکارهای راهبردی و قابل اجرای آنان در مسائل فرهنگی شهرستان در جلسات شورای فرهنگ عمومی استفاده کرد.

وی افزود: در دنیای امروز هیچ کشوری به اندازه کشور ما ایران جلسه برگزار نمی شود و ما در برگزاری جلسات رتبه اول را داریم و این یک امر طبیعی است زیرا کشور در حال توسعه هستیم و در بسیاری از تصمیم گیری ها و عمل دچار آزمایش و خطائیم.

امام جمعه املش تصریح کرد: باید تلاش شود تصمیمات براساس کار کارشناسی گرفته شود و دارای پشتوانه علمی باشد وگرنه خروجی و نتیجه مثبت آن چنانی نخواهد داشت باید دردها به خوبی شناسایی و داروی مناسب تجویز و راه پیشگیری از آن به خوبی معرفی شود.

وی گفت: عمر مسئولیتی هر یک از مسئولان به سرعت سپری می شود باید در پیگیری مصوبات جلسات تا حصول نتیجه تلاش جدی شود تا خدمات بیشتر و بهتری به مردم ارائه شود.

 

ارسال نظرات