کارشناس فرق،ادیان و مذاهب تبلیغات اسلامی گیلان:
کارشناس فرق،ادیان و مذاهب تبلیغات اسلامی گیلان گفت: جریان های تکفیری امروزه به ابزاری برای ضربه زدن دشمنان به دین اسلام تبدیل شده‌اند و دشمنان اسلام در شرایط کنونی بهترین استفاده را از اندیشه های متحجرانه و جریان های تکفیری و افراطی برای تضعیف جهان اسلام و مسلمانان می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۹۸۹۳۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۸

دکتر حمید کوه پیما در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به برگزاری بیش از 10 کارگاه آموزشی نقد فرق و نحله‌های انحرافی اظهار کرد: این کارگاه ها با همکاری ادارات آموزش و پرورش استان با حضور اساتیدی از سازمان تبلیغات اسلامی کشور و مدرسینی از دانشگاه های گیلان برگزار شد.

وی افزود:این کارگاه ها در شهرهای رشت،تالش،لنگرود،لاهیجان،رودسر،کیاشهر، رودبار،بندرانزلی،رحیم آباد و فومن برای کادر آموزشی و اجرایی آموزش و پرورش استان برگزار و کارآموزان با حضور در این کارگاه ها تحت پوشش آموزش‌های لازم قرار گرفتند.

کارشناس فرق ادیان و مذاهب تبلیغات اسلامی گیلان تاکید کرد:جریان های تکفیری امروزه به ابزاری برای ضربه زدن دشمنان به دین اسلام تبدیل شده‌اند و دشمنان اسلام در شرایط کنونی بهترین استفاده را از اندیشه های متحجرانه و جریان های تکفیری و افراطی برای تضعیف جهان اسلام و مسلمانان می‌کنند.

کوه پیما ادامه داد:در برهه کنونی که دنیای اسلام با توطئه‌های روزانه دشمنان قسم‌خورده خود مواجه است،لازم است تا برنامه‌ریزی دقیقی برای مقابله با این هجمه‌ها داشته باشیم و از این‌رو، کارگاه آموزشی نقد فرق و نحله‌های انحرافی در استان برگزار شد.

وی ارتقاء توانمندی های شرکت کنندگان جهت شناسایی و مقابله با آسیب های فرق ضاله و نحله های انحرافی و جلوگیری از نفوذ اندیشه های انحرافی را از اهداف برگزاری این کارگاه های آموزشی بیان کرد.

کوه پیما خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی نقد فرق و نحله های انحرافی برای 500 نفر از کادر اجرایی و آموزشی آموزش و پرورش استان در شش ماهه اول سال 95 برگزار و در پایان دوره ها به هریک از شرکت کنندگان گواهی نامه شرکت در دوره اهداء شد.

 

ارسال نظرات