خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سمیرم:

فتنه ۸۸ فشار را بر مردم ایران افزایش داد / ۹ دی صحنه ای ماندگار در تاریخ

جواد فصیحی گفت: فتنه ۸۸ باعث افزایش تحریم ها و فشار ها بر کشور شد.
کد خبر: ۸۷۹۸۹۴۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵

سرهنگ جواد فصیحی در گفت و گو با خبرنگاربسیج با اشاره به منویات مقام معظم رهبری پیرامون ۹ دی، اظهار کرد: یوم الله ۹ دی روز حمایت دست خداوند از انقلاب اسلامی و صحنه ای ماندگار در تاریخ ملت ایران است.

وی افزود: برخلاف برخی جریانات که به دنبال فراموش شدن این روز بزرگ هستند، ما از سال ۸۸ تا کنون ۹ دی را با عنوان روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت گرامی میداریم.

فصیحی با اشاره به خسارت های بالای فتنه و فتنه گران به نظام جمهوری اسلامی و مردم گفت: ۴۰ میلیون رای مردم در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران یک قدرت سیاسی محسوب می شود که فتنه گران با تشویش و آشوب در کشور جایگاه این قدرت را از بین بردند.

وی خاطرنشان کرد: حرکت فتنه گران و آشوب ۹ ماهه آنان در سال ۸۸ برای ایجاد شکاف بین ملت ایران بود و باعث امیدواری دشمنان نظام در داخل و خارج از کشور شد.

فرمانده ناحیه سمیرم فتنه ۸۸ را حاصل حمایت اسرائیل و انگلیس از بیگانگان داخلی و جریانات ضد انقلاب برای به آشوب کشیدن کشور دانست و گفت: خواص بی بصیرت متاسفانه با سکوت ۹ ماهه در برابر فتنه گران باعث آشوب و التهاب در کشور و خسارت سیاسی و مالی به نظام و مردم شد.

وی فعال شدن برخی فرقه های نوظهور همچون شیعیه انگلیسی را حاصل فتنه ۸۸ دانست و تصریح کرد: شاهد بودیم در فتنه و پس از آن جریانات ضد انقلاب فعالیت خود را پررنگ کرده و در حمایت از فتنه گران پیام هایی صادر کردند.

فصیحی به آتش کشیدن اموال عمومی همچون بانک ها و مساجد را حاصل فتنه گری های جریانات دست نشانده غرب عنوان کرد و گفت: تعطیلی مراکز دولتی حتی غیر دولتی همچون فروشگاه ها باعث اختلال و افزایش دشواری زندگی مردم شد.

وی تخریب چهره ها و مراکز انقلابی را از اهداف فتنه گران دانست و گفت: فتنه گران در سال ۸۸ ارزش های مردم همچون امام، رهبری و عاشورا را هدف قرار داده بودند و ملت با بصیر ایران در ۹ دی ماه با دفاع از ارزش های خود دست فتنه گران را کوتاه کردند.

فرمانده ناحیه سمیرم گفت: بزرگ سازی راهپیمایی ها و کشته سازی از ترفندهای دشمنان نظام جمهوری در فتنه ۸۸ بود و دروغ هایی همچون تقلب با حیثیت نظام بازی کرد.

وی اظهار کرد: افزایش تحریم ها و فشارها برا ملت ایران و همچنین تصویب برخی قوانین همچون قانون جامع تحریم ها حاصل فتنه فتنه گران در سال ۸۸ بود که دشمنان با توجه به آشوب ها به ضربه زدن به ملت ایران امیدوار تر شدند.

فصیحی با اشاره به مسیر قبلی پرونده هسته ایران گفت: پس از فتنه ۸۸ دشمنان مسیر پرونده را تغییر داده و در آن به دنبال باج خواهی از ایران شده که خود خسارت های فراوانی را به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کرد.

وی با اشاره به خسارت های فراوان فتنه ۸۸ در زمینه های مختلف گفت:  ۹ دی به عنوان یک یوم الله، روزی فراموش نشدنی بوده و برخی که از رفع حصر فتنه گران سخن می گویند باید بدانند بدون محاکمه یا توبه علنی آنان رفع حصر یک اشتباه بزرگ است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار