مدیرکل ارشاد اسلامی اردبیل:

سه ضلع رهبری، ملت و اعتقادات خالق حماسه‌های بی‌بدیل کشور است

مدیرکل ارشاد اسلامی استان اردبیل سه ضلع رهبری، ملت و اعتقادات دینی را خالق حماسه‌های بی‌بدیل در طول تاریخ کشور عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۹۸۹۴۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سید ناصر اسحاقی شامگاه سه‌شنبه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و رسانه‌ای تجلی بصیرت در اردبیل تصریح کرد: در طول تاریخ کشور همواره این سه ضلع خالق حماسه‌های ماندگار بوده که می‌توان اوج آن را در زمان انقلاب اسلامی مشاهده کرد.

وی افزود: از ویژگی‌های انقلاب اسلامی تکاملی بودن آن است بطوریکه هر چند انقلاب‌های بزرگی در دنیا به وقوع پیوسته و آرمان‌هایی را معرفی کردند اما بعد از مدتی دچار افول و غروب شدند.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان تأکید کرد: این در حالی است که انقلاب اسلامی موتور محرکه حیات سیاسی و اجتماعی کشور بوده و هیچ‌گاه نمی‌توان ایستایی را در انقلاب مشاهده کرد.

اسحاقی متذکر شد: در طول تاریخ کشور می‌تواند بالندگی نیروهای انقلابی و تأثیرات آن ها در رقم خوردن حماسه‌ها را شاهد بود و همه این‌ها تکاملی بودن انقلاب را تأکید دارد.

وی یکی از این حماسه‌ها را ۹ دی عنوان و اضافه کرد: حماسه ۹ دی در واقع برشی از انقلاب تکاملی اسلامی ما است و به واسطه آن وحدت و همدلی و بیعت با رهبری مجدداً رقم خورد.

ارسال نظرات