خيران در سال‌جاري بيش از هشت ميليارد ريال به مددجويان تحت پوشش كميته امداد شهرستان كوثر كمك كرده‌اند.
کد خبر: ۸۷۹۸۹۴۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵

به گزارش كميته امداد؛ غلامرضا مظلومي، مدير كميته امداد شهرستان كوثر با اشاره به اينكه خيران در سال‌جاري بيش از هشت ميليارد ريال به خانواده‌هاي تحت حمايت كمك كرده‌اند، گفت: مساعدت‌هاي مردمي نسبت به مدت مشابه خود درسال گذشته افزايش قابل توجهي داشته است.

وي با بيان اينكه تمامي كمك‌هاي مردمي براي رفع مشكلات خانواده‌هاي نيازمند هزينه مي‌شود، اظهار كرد: حسن اعتماد نيكوكاران به كميته امداد موجب افزايش چشمگير كمك‌هاي مردمي شده است كه بر اين اساس توانسته‌ايم بخش اعظمي از مسائل اقشار آسيب پذير را برطرف سازيم.

مظلومي با اعلام اينكه هم اكنون يك هزار و هشت خانوار در قالب يك هزار و 743 نفر تحت حمايت كميته امداد شهرستان كوثر قرار دارند، بيان كرد: خيران همواره براي رفع نيازمندي‌هاي ضروري افراد تحت پوشش حضور و مشارکت فعال دارند كه در سايه مساعدت‌هاي آنان مي‌توانيم به توانمندي و خوداتكايي خانواده‌هاي بي‌بضاعت كمك كنيم.

مدير كميته امداد شهرستان كوثر با اشاره به اينكه امسال بيش از چهار ميليارد و 150 ميليون ريال تسهيلات اشتغال و خودكفايي به خانواده‌هاي تحت حمايت اعطا شده است، اعلام كرد: با پرداخت تسهيلات اشتغال، 32 فرصت شغلي جديد در سطح شهرستان ايجاد شد تا مددجويان با كار و تلاش بتوانند به مرز خوداتكايي نزديك شوند.

وي با بيان اينكه کمیته امداد با ارائه خدمات فرهنگی و آموزش، مسکن و ساختمان، درمان، جهیزیه، اشتغال و حقوقی به خانواده‌هاي تحت حمايت درصدد است تا عزت نفس و كرامت آنان را حفظ كند، افزود: همه توان خود را به كار گرفته‌ايم تا اميد به زندگي را در بين مددجويان وسعت ببخشيم.

ارسال نظرات