ملت ایران اسلامی پس از وقایع بهت‌آور عاشورای سال 88 از سوی بدخواهان در 9 دی همان سال با حضور خود بصیرت عاشورایی خویش را نشان دادند و حضور پرشور ملت ایران اسلامی در یوم‌الله 9 دی چشم فتنه را کور کرد.
کد خبر: ۸۷۹۸۹۷۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جانشین معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان با تأکید بر اینکه شورای نگهبان به کسی باج نمی‌دهد، تصریح کرد: شورای نگهبان اجازه نمی‌دهد کسی برایش تصمیم بگیرد البته هر کدام از اعضای این شورا نظر خود را دارند اگرچه در دفاع از انقلاب با یکدیگر هم‌نظر هستند.
 
محمدرضا میرشمسی در جلسه تودیع و معارفه رئیس جدید دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مازندران، اظهار کرد: سران کفر بر درایت و مدیریت مقام معظم رهبری اذعان دارند و آرزوی ما این است که دست توانمند رهبری، پرچم انقلاب را به‌دست مولای ما حضرت حجت(عج) تحویل دهد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی پس از وقایع بهت‌آور عاشورای سال 88 از سوی بدخواهان در 9 دی همان سال با حضور خود بصیرت عاشورایی خویش را نشان دادند، افزود: حضور پرشور ملت ایران اسلامی در یوم‌الله 9 دی چشم فتنه را کور کرد.

این مسؤول با بیان اینکه همه از جمله شورای نگهبان و ناظران آن باید به قانون تمکین کنند، ادامه داد: هرکس خلاف قانون عمل کند در واقع مرتکب خلاف شده است.

میرشمسی با بیان اینکه قانون راست و چپ و اعتدالی نمی‌شناسد، اضافه کرد: شورای نگهبان کنترل کننده ورودی میدان سیاست است و در واقع، بود و نبود و هویت جمهوری اسلامی ایران به شورای نگهبان وابستگی دارد.

مسؤول جدید دفتر نظارت و بازرسی انتخابات مازندران در این مراسم، خدمت به نظام جمهوری اسلامی را یک جهاد و توفیق الهی دانست و گفت: انفجار نور در سال 57 نیاز به نصرت و همدلی یاران دارد.

حجت‌الاسلام زکوی با بیان اینکه در حال حاضر ما در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم و برای تحقق این مسئله چالش‌های زیادی را پیش‌رو داریم، خاطرنشان کرد: فقر، فساد، تبعیض، اشراف‌زدگی، ریزش نیروهای انقلاب، ضعف مدیریت، نفوذ نامحرمان و نااهلان از جمله مواردی است که اگر این آسیب‌ها برطرف شود، دولت اسلامی شکل می‌گیرد.

وی در پایان گفت: امیدوارم انتخابات سال 96 یک انتخابات خوب و شایسته برای نظام اسلامی باشد.

در این جلسه از تلاش‌های حسینی‌نیا سرپرست سابق دفتر نظارت انتخابات مازندران قدردانی و حجت‌الاسلام زکوی به‌عنوان مسؤول جدید دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها