فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان تاکید کرد

9 دی تجلی ولایت‌پذیری مردم ایران/تحریم‌ها نتیجه فتنه 88

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: مردم در 9 دی ولایت پذیری خود را به اثبات رساندند.
کد خبر: ۸۷۹۸۹۹۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرگرد پاسدار حسین رضایی؛ ضمن گرامیداشت سالگرد حماسه 9 دی، شجاعت، بصیرت، دشمن‌شناسی و عمل به هنگام و متناسب با ایمان و باورهای دینی و انقلابی را سلاح راهبردی و پیروزی آفرین ملت ایران برای عبور از بحران‌ها و فتنه‌ها دانست و گفت: 9 دی ماه یادآور حماسه ای ملی، مذهبی، سیاسی و تبلور نقش ولایت فقیه در این کشور است.

وی 9دی را روز احیاء و نمایش ولایت پذیری مردم دانست و افزود: حماسه 9 دی، روز تلنگر به دوستان و همراهانی است که شاید وسوسه‌های شیطانی زیر پایشان را سست کرده و فراموش کرده‌اند که این مسیر پر مخاطره را همه با هم و تحت ولایت ولی امر مسلمین و رهبر و مقتدایمان باید پشت سر بگذاریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان تصریح کرد: نهم دي ماه سال 88 به عنوان برگ زريني از دفتر پرافتخار و سراسر عزت تاريخ كشور ايران اسلامي، پيام ولايت‌مداري ملت بسيجي و قدرشناس را به جهانيان فرياد زد. 

سرگرد پاسدار رضایی با تاکید بر خنثی سازی فتنه فتنه‌گران در حماسه 9 دی به واسطه حضور مردم و هدایت مدبرانه مقام معظم رهبری گفت: مردم بصير و انقلابي با حضور پرشكوه و يكپارچه در آن راهپيمايي عظيم نشان دادند كه توطئه‌ها و نقشه‌هاي استكبار جهاني و نوكران دست‌آموز او نخواهند توانست در ادامه راه شهدا و امام شهيدان خلل ايجاد كنند.

وی افزود: سالروز 9 دي يادآور تجديد ميثاق امت اسلامي ايران با ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و ولايت است كه خود حاصل ژرفاي بصيرت و آگاهي ملت ايران و منبعث از فرهنگ عاشورا و حميت مذهبي است كه جهانيان را تسليم اراده خود كرد و خشم و عصبانيت دشمنان و منافقين ملت را همراه با انفعال و عقب‌نشيني از مواضع نادرست‌شان به ارمغان آورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان تصریح کرد: مردم وجه منفی عاملان و حامیان فتنه را به خوبی شناختند و با حماسه بزرگ 9 دی فتنه دشمنان را سرکوب کردند. سران فتنه با سکوت خود نشان دادند که کماکان دنباله‌رو خط دشمن بوده و خط فکری معاندان نظام را بر خواست مردم ترجیع می‌دهند.

خیانت سران فتنه فراموش نمی شود

سرگرد پاسدار رضایی با اشاره به اینکه خیانت سران فتنه هرگز از ذهن تاریخی ملت فراموش نخواهد شد، گفت: برخی جریانات داخلی وابسته به فتنه‌گران تلاش می‌کنند تا آنها را از این اتهام سنگین و نابخشودنی مبرا کرده و با اقداماتی فتنه 88 را به فراموشی بسپارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان تصریح کرد: این فتنه خطر بزرگی برای نظام بود که با لطف خدا و بصیرت مردم این خطر تبدیل به فرصت برای شناخت بهتر برخی از خواص شد، سران فتنه بدانند دیگر بین مردم هیچ جایگاهی ندارند.

وی با بیان اینکه فتنه 88 با همه تحليل‌ها و بررسي‌ها يک نكته مهم داشت، ادامه داد: مردم فهيم ايران در حماسه 9 دی نشان دادند که همچنان زنده و بيدار و پا در ركاب و آماده اطاعت از ولي خود در صحنه حضور دارد و دست از آرمان‌هايش بر نخواهند داشت.

فتنه 88؛ روزنه‌ای برای اعمال تحریم‌ها

وی با اشاره به نقش فتنه 88 در تشدید تحریم ها علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: این تحریم‌ها پس از حوادث انتخابات سال 88 و بروز فتنه به اوج خود رسید و از تحریم‌های هسته‌ای به تحریم‌های اقتصادی، نظامی و سیاسی تسری پیدا کرد.

سرگرد پاسدار رضایی افزود: در واقع با التهابی که فتنه گران سال 88 در کشور ایجاد کردند، سنگین‌ترین تحریم‌های غرب علیه کشور در همه ابعاد تشدید شد و آمریکا توانست یک اجماع برای افزایش تحریم‌ها ایجاد کند.

فرمانده سپاه ناحیه فراهان ادامه داد: زمانی که جریان فتنه شکل گرفت، روزنه‌‌‌ای برای آمریکا جهت فشار بیشتر به کشور ما ایجاد شد و تشدید تحریم شکل گرفت، بخصوص در عرصه‌های اقتصادی فشار وارد کردند و تحریم‌های هوشمندانه علیه ایران را تصویب کردند.

حماسه 9 دی، موج فتنه را نابود کرد

وی با اشاره به اینکه مردم در حرکت 9 دي ماه سال 88 در يک حضور به ياد ماندني موج فتنه را نابود کردند، تصریح کرد: ملت ایران در 9 دیماه 88 از يک امتحان بسيار دشوار سربلند بيرون آمد اما بايد هوشیار بود كه دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌اي دست از دشمني برنخواهند داشت، لذا بايد با بصيرت و درک انقلابي، حوادث و اتفاقات و حضوري مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولايت و رهبري راه را همچون گذشته گم نكنيم تا پرچم اسلام را به دست صاحب اصلی، حضرت بقية‌الله الاعظم(عج) بسپاريم.

سرگرد پاسدار رضایی در پایان خاطرنشان کرد: پاسداشت 9 دی ماه، فرصتی دوباره برای نمایش وحدت ملی به عنوان رمز پیروزی انقلاب اسلامی و فائق آمدن بر سناریوهای دشمنی جبهه معاندین میهن اسلامی است که جلوه مستمر آن در بستر تاریخ جمهوری اسلامی، سربلندی ایران عزیز را رقم زد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار