مراسم تقدير از عوامل اجرايي و غرفه هاي برتر سومين جشنواره جهادگران علم و فناوري استان اردبيل در سازمان بسيج علمي، پژوهشي و فناوري برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۸۹۹۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرنگار سازمان بسيج علمي، پژوهشي و فناوري استان اردبيل در جلسه كارگروه مخترعان و مبتكران كه عصر سه شنبه در سازمان بسيج علمي برگزار شد، مسئول سازمان با بيان اينكه جشنواره جهادگران علم و فناوري توسط مخترعان سازمان بسيج علمي برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه اجراي جشنواره توسط مخترعان و مبتكران نشان از توانمندي هاي اين قشر مهم دارد و هدف بر اين است كه كاستي هاي جشنواره براي برنامه هاي بعدي رفع و نقاط قوت بيشتر شود.

فاضل احدي در خصوص مرحله كشوري جشنواره جهادگران علم و فناوري تصريح كرد: مرحله كشوري اين جشنواره در تاريخ 11 و 12 بهمن ماه در دانشگاه شهيد بهشتي تهران برگزار مي شود و لازم است در اين نمايشگاه قابليت ها و توانمندي هاي قابل توجه مخترعان استان اردبيل به عرصه نمايش گذاشته شود.

وي افزود: مخترعان جهت شركت در نمايشگاه مي توانند مدارك خود را كه شامل مشخصات فردي، مشخصات فني طرح و فيلم و عكس اختراع مي باشد به سازمان بسيج علمي ارائه بدهند تا در نهايت براساس داوري هاي كشوري 20 طرح براي حضور در نمايشگاه انتخاب شوند و علاقمندان بايد به صورت حقيقي در اين نمايشگاه شركت كنند.

احدي با اشاره به اهميت نمايشگاه اظهار كرد: حضور مسئولين كشوري و سرمايه گذاران از مزاياي مهم نمايشگاه مي باشد تا اختراعات مورد نظر انتخاب و جهت تجاري سازي مورد حمايت قرار بگيرند.

مسئول سازمان بسيج علمي، پژوهشي و فناوري استان اردبيل با بيان اينكه برگزاري اردوهاي جهادي يكي ديگر از اهداف مهم سازمان مي باشد، تصريح كرد: براساس بررسي هاي انجام شده روستاهاي محروم در سه شهرستان مشگين شهر، گرمي و خلخال شناسايي شده است كه نخبگان علاقه مند مي توانند از علم و دانش و خود جهت آموزش به دانش اموزان مناطق محروم و از مهارت هاي فني خود جهت رفع مشكلات مردم استفاده كنند.

در ادامه حاضران در جلسه در خصوص همكاري هاي بيشتر با سازمان بسيج علمي و همكاري هاي گروهي جهت موفقيت و ترقي پله هاي پيشرفت به بيان نظرات خود پرداختند.

در پايان اين جلسه عوامل اجرايي جشنواره جهادگران علم و فناوري و 5 غرفه برتر با حضور مسئولين سازمان بسيج علمي و دكتر نيك سرشت و دكتر قاسمي مورد تقدير قرار گرفتند.

 

ارسال نظرات