بیانیه بسیج مهندسین صنعتی چهارمحال و بختیاری:
روز نهم دی ۸۸ شکوه پیوند ناگسستنی امت با امام خویش بود که در سیل خروشان انسان های عاشق و ولایت مدار متجلی شد.
کد خبر: ۸۷۹۹۰۰۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام به مناسبت فرا رسیدن حماسه 9 دی بیانیه صادر کرد.

متن کامل بیانیه سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری به شرح ذیل منتشر شد:

«فَاصْبرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذِینَ لا یُوقِنُونَ»

بررسی و تحلیل حوادث و رخدادهای پس از انتخابات ریاست جمهوری و فتنه سال 88 نشان می دهد، نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل برای دستیابی به هدف شوم فروپاشی جمهوری اسلامی، تمامی ذخایر راهبردی خود را با ایجاد هم محوری، هم راستایی و هم افزایی بین دشمنان خارجی انقلاب اسلامی و مزدوران داخلی آنان به مصاف ایران اسلامی آورد؛ اما این ظرفیت عظیم برابر عظمت امام و امت و تدبیر و هوشمندی ملت و رهبر فرو ریخت و این تهدید بزرگ به فرصتی برای شکوفایی اقتدار مردم این سرزمین تبدیل شد.

9 دی، روز درخشش نسل های سوم و چهارم انقلاب و آینده سازان کشور در میدان دفاع از نظام و آرمان های بلند انقلاب اسلامی و جاری شدن روح شجاعت دینی بر دل های ملت ایران در جای جای میهن اسلامی و اعلام برائت از حرمت شکنان عاشورا بود که فتنه گران را منزوی و بیگانگان طمع کار و کینه توز را رسوا و به خاک مذلت کشانید. پاسداشت 9 دی ماه، فرصتی دوباره برای نمایش وحدت ملی به عنوان رمز پیروزی انقلاب اسلامی و فائق آمدن بر سناریوهای دشمنی جبهه معاندین میهن اسلامی است که جلوه مستمر آن در بستر تاریخ جمهوری اسلامی، سربلندی ایران عزیز را رقم زده است.

حماسه نهم دی ماه هشداری برای استکبار و صهیونیسم جهانی و درس عبرتی برای معاندین داخلی است که ملت و نظام اسلامی تسلیم زورگویی ها و زیاده خواهی های قدرت های استکباری نخواهد شد و به رغم حرکت در چارچوب تاکتیک «نرمش قهرمانانه» با تاکید بر استیفای حقوق مسلم و صلح آمیز هسته ای خود، در رعایت خطوط ترسیم شده توسط رهبری معظم، فرایند مذاکرات هسته ای و رفتار 1 + 5 را رصد و ضمن توجه به عمق بخشی فزاینده انقلاب، استحکام ساخت درونی قدرت و اتکا به توانمندی های درونی کشور، تنها به افق های بلند و افتخار آمیز می اندیشد.

نظام استکباری در دور زمان اساس کار خود را بر مبارزه با نظام اسلامی ما قرار داده است.در ابتدای کار با همکاری رژیم شاهنشاهی با جنگ مسلحانه و خون‌ریزی‌های گسترده به مقابله با حرکت آزادی‌خواهانه ملت ایران پرداخت و بعد از پیروزی انقلاب نیز با به راه‌اندازی جنگ تحمیلی با حمایت‌های همه‌جانبه از رژیم صفاک بعث در بالاترین سطح به این مبارزه به شکل علنی تری دامن زد.

این دشمن زخم‌خورده و ناامید از مبارزه رو در رو به شیوه دیگری که جنگ نرم نامیده شد به مبارزه اعتقادی و فرهنگی با ملت عزیز ما پرداخت تا بلکه بتواند از این طریق بر ایمان‌های استوار و عقیده‌های پولادین ملت ما خدشه‌ای وارد کند. البته در این دوران نیز از توطئه، تهدید، تحریم و ترور علیه ملت ایران و کینه‌توزی و مخدوش کردن چهره بین المللی جمهوری اسلامی ایران چیزی کم نگذاشت.

امام خامنه‌ای می‌فرماید: در حوادث فتنه گون شناخت حوادث دشوار است. شناخت ظالم و مظلوم دشوار است. شناخت دوست و دشمن دشوار است.

اما همان طور که انتظار می‌رفت مردم آگاه بصیر و شجاع ایران با شناخت درست عرصه و تمیز بین دلسوز و مغرض و دوست و دشمن، حماسه‌ای کم نظیر شبیه حوادث اوایل انقلاب رقم زدند این حماسه در ابتدا حضور پرشور و بی‌سابقه در انتخابات سال 88 بود که مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خارجی زد و در ادامه نیز در نهم دی ماه با لبیک به ندای این عمار رهبری مشت محکم دیگری بر دهان شبهه پراکنان، تفرقه‌افکنان و فتنه گران داخلی نواخت.

آری 9 دیماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است. 9دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز.

روز نهم دی ۸۸ شکوه پیوند ناگسستنی امت با امام خویش بود که در سیل خروشان انسان های عاشق و ولایت مدار متجلی شد. روزی که فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان حجم عظیم امواج امت اسلامی نفسشان برید و مرگشان رقم خورد و مردم حسینی منش ایران اسلامی نشان دادند که اکسیر باطل السحر فتنه گران از ترکیب و پیوند اعتقادی و عاطفی امت و رهبری ناکام ماند.

آری ملتی که در 9 دی حماسه آفرید، همان ملتی است که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان مشت سنگینی را فرود آورد. این ملت دیگر اجازه نخواهند داد حوادثی همچون فتنه 88 بار دیگر تکرار شود واعتقادات و آرمانهای امام و رهبری دست مایه ی عده ای خواص بی خاصیت شود. باید گفت تاریخ نشان داده تا ظلم و استبداد هست، جبهه حق به مبارزه پرداخته و تا زمانی که جبهه حق وجود داشته باشد، دشمنان دست از فتنه‌گری برنمی‌دارند. تاریخ انقلاب هم مؤید همین نظر است؛ پس اگر فتنه 88 مهار شد، دلیلی بر خشکیده شدن ریشه‌های فتنه نیست و در صورتی که ما بیدار نباشیم، شکل‌گیری فتنه‌های دیگر محتمل است.

ما مهندسین بسیجی صنعت استان چهار محال و بختیاری، بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق کرده و اعلام می‌داریم تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمانهای نظام و انقلاب به کار خواهیم بست و در راه تحقق این اهداف ازکمترین داشته خود که جان ناقابل است دریغ نخواهیم کرد.

ارسال نظرات