در جلسه مشورتی حوزه علمیه گرمی مطرح شد: برای تکمیل پروژه احداث ساختمان حوزه علمیه گرمی که 18درصد پیشرفت فیزیکی دارد 40میلیارد ریال اعتبار لازم است.
کد خبر: ۸۷۹۹۰۱۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار،جلسه مشورتی حوزه علمیه گرمی امروز(دوشنبه) با حضور غیبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و حجت الاسلام مهدی ستوده،‌ مدیرکل تبلیغات اسلامی این استان به همراه جمعی از مسئولین شهرستان و اعضا هیئت امنای حوزه علمیه برادران در محل دفتر مدبریت حوزه علمیه برگزار شد.

در این جلسه ضمن تاکید بر تامین اعتبار لازم برای پیشرفت فیزیکی ساختمان در حال احداث حوزه علمیه شهرستان گرمی، بر تجهیز مدرسه علمیه و بستر سازی برای در آمد مستمر به این حوزه هم تاکید شد.

فرماندار گرمی ضمن دادن قول مساعد به تجهیز حوزه علمیه برادران در محل فعلی،‌ اظهار کرد: امیدواریم با تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل ساختمان جدید، مشکلات در این حوزه بطور کامل حل شود.

در حال حاضر پروژه احداث ساختمان اموزشی حوزه علمیه ولیعصر(عج) شهرستان گرمی که از سال گذشته شروع شده با زیربنای 5 هزار و 23مترمربع، ۱۸درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل این پروژه به 40میلیارد ریال اعتبار لازم است.


 

ارسال نظرات