همایش تجلیل از خانواده سپاه پاسداران گرمی برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمین توحیدی گفت: صبر وگذشت همسران پاسدار در افزایش روحیه و دلگرمی در انجام مأموریت های یک پاسدار تأثیر گذار است.
کد خبر: ۸۷۹۹۰۱۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار، همایش تجلیل از خانواده های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت هفته بصیرت و به همت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه گرمی با برنامه های متنوع فرهنگی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین توحیدی در این همایش گفت: همسران و فرزندان پاسدار نقش بسیار مهمی برای فراهم شدن محیطی آرام وامن و بالا رفتن روحیه و نشاط در خانواده دارند.

وی با بیان اینکه همسران پاسدار با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا(س) و با تربیت فرزندان صالح از عناصر مهم در دفاع از اسلام هستند، اظهار کرد: خوشرویی و پاک زیستی از جمله شخصیت هرانسانی است که در جامعه بسیار مهم وتأثیر گذار است و خانواده پاسداران ولایتمدار و زحمتکش در عرصه های مختلف از این شاخصه ها برخوردارند.

سرهنگ نوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرمی هم با بیان اینکه پاسداران مثل پروانه دور ولایت هستند، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اقتدار و با توکل برخدا در مقابل استکبار جهانی ایستاده و دشمنان اسلام را مأیوس نموده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار