رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه عاشورا:

9 دی، نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه عاشورا در همایش روز بصیرت، با اشاره به حماسه نهم دی سال 88، گفت: 9 دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده و اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر همه دنیای آنها خواهند ایستاد.
کد خبر: ۸۷۹۹۰۲۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ایرجیان به حماسه هشتم دی مردم تبریز هم اشاره ای کرد و اظهار داشت: پس از حماسه آفرینی های مردم تبریز بود که حماسه 9 دی ماه رقم خورد و در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار شد.

وی خاطرنشان کرد: تبریز همیشه پیشگام حرکت ها و جنبش های مردمی و انقلابی بوده و مردم تبریز مردمی آگاه و حساس به امور منطقه و کشور خود هستند .

ایرجیان با اشاره به اهداف و نیت فتنه گران، تصریح کرد: سران فته و فتنه انگیزان، اصل مترقی قانون اساسی یعنی ولایت فقیه را هدف آماج دسیسه ها و نیرنگ های خود قرار داده بودند ولی خداوند به عظمت همه شهدای حریم الهی و اهل بیت(ع)، ننگ ابدی را بر چهره فتنه گران گذاشته و آن ها را رسوا کرد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه عاشورا با اشاره به بصیرت افزایی بسیجیان در همه صحنه های انقلاب، بیان داشت: بسیجیان با همه توان در همه صحنه ها حضور دارند و با حضور همه جانبه و با بصیرت بسیجان شاهد شکست هیمنه استکبار در همه زمینه ها هستیم.

وی با توجه به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در سوریه، اظهار کرد: با توجه به پایداری جبهه مقاومت در سوریه و فرا رسیدن سرمای شدید و استخوان سوز، انتظار می رود بسیج جامعه پزشکی همچون گذشته کمک های خود را به پایگاه های مرکز بسیج جامعه پزشکی تحویل دهند تا به جبهه مقاومت در سوریه ارسال شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار