به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی؛

سالن صالحین ایردموسی افتتاح شد

سالن ورزشی صالحین شهید ناصر نجات روستای ایردموسی (بخش سبلان ) با حضور مردم و مسئولین افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۹۹۰۳۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین به نقل از چشمه لر، سالن ورزشی صالحین شهید ناصر نجات روستای ایردموسی و حوزه مقاومت شهدای کربلای( بخش سبلان ) به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی با حضور مردم و مسئولین افتتاح شد.

فرماندار سرعین در این مراسم گفت:خوشبختانه در بخش سبلان مشکل زیر ساختی نداریم و تمامی روستاها از نعمت آب ،برق و گاز بهرمند هستند.

عاطف ناصری افزود:تنها مشکل این بخش مسله بیکاری است که امید است با ورود به بخش کشاورزی نوین وسود آور و همچنین گشایش دروازه شغل های ICT این مشکل تا حدودی حل شود.

وی با تشکر از احداث سالن ورزشی در این بخش گفت:گرایش جوانان به ورزش موجب شکست دشمنان در جنگ نرم می‌شود و هر جامعه‌ای برای بقا و رشد و تعالی نیاز به افراد سالم، شاداب و با نشاط دارد، این مهم با همگانی نمودن ورزش در جامعه میسر می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه سرعین در حاشیه افتتاح این سالن گفت:سپاه پاسداران با هدف غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان ، جلوگیری از آسیب های اجتماعی در روستاها و تقویت حلقه های شجره طیبه صالحین بسیج اقدام به احداث سالن فرهنگی ورزشی در بخش ایردموسی کرد.

سرهنگ رحیمی افزود:پیوند بسیج و ورزش در عرصه های گوناگون منجر به توفیقات ارزشمندی در حوزه های مختلف شده است.

وی تصریح کرد:بسیج آمادگی مقابله با هر گونه تهاجم دشمن را دارد. در واقع بسیج، اصل پیشگیری است که در آیه 60 سوره مبارک انفال خداوند ما را به انجام آن امر فرمودند.

وی در مورد هفته گرامیداشت حماسه 9 دی گفت:مردم با بصیرت ایران در 9دی سال 88 برای حمایت از ساحت ائمه(ع) و رهبر انقلاب وارد صحنه شدند.

سرهنگ رحیمی با بیان اینکه امسال نیز همانند دیگر سال مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در سرعین برگزار می شود اظهار کرد:9دی 88 از روز های بسیارمهم نظام اسلامی است پس بایدبابرگزاری برنامه های گوناگون اتفاقات آن روزها به مردم نمایش داده شود.

یک دور مسابقه والیبال نیز به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی در سالن تازه تاسیس صالحین ایردموسی برگزار شد که تیم پایگاه شهید رفیعی اتشگاه مقام نخست را کسب کرد.

ارسال نظرات