حسن پور گفت: آقای روحانی اعلام کرده بودند که ملاک ما سفره مردم است؛ متأسفانه سفره مردم در سه سال گذشته کوچک و کوچکتر شده است، با این حال رئیس جمهور چگونه سخن از رشد اقتصادی می زند؟!
کد خبر: ۸۷۹۹۰۴۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف و بازاریان کشور غلامرضا حسن پور در گفتگو با بسیج گفت، با اشاره به ادعای رئیس جمهور مبنی بر رشد 7.4 درصدی اقتصاد ایران، گفت: بعد از این اظهارات آقای روحانی، آقای پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد که رشد اقتصادی کشور منفی است، این یعنی در ارائه آمار رشد اقتصادی حداقل اختلافی در حدود 8 درصد وجود دارد!

وی با اشاره به شعارهای انتخاباتی روحانی، اظهار داشت: آقای روحانی اعلام کرده بودند که ملاک ما سفره مردم است؛ متأسفانه سفره مردم در سه سال گذشته کوچک و کوچکتر شده است، با این حال رئیس جمهور چگونه سخن از رشد اقتصادی می زند؟!

مسؤول سازمان بسیج اصناف در ادامه بیان کرد: امروز با مدیریت ضعیف دولت یازدهم، اصناف کشور با مشکلات متعددی روبرو هستند و از این وضعیت نابسامان اقتصادی رنج می برند.

وی با تأکید بر لزوم شفاف سازی آمارهای رشد اقتصادی و بیان صریح آن برای مردم، گفت: امروز مردم دچار سرگردانی هستند، از یک طرف آمار عجیب رئیس جمهور را می شنوند و از طرفی به سفره های کوچک و جیب های خالی‌شان نگاه می کنند، این وضعیت به تدریج اعتماد عمومی مردم به دولترا کمرنگ خواهد کرد.

حسن پور با بیان اینکه ادعای آقای روحانی مبنی بر اینکه اقتصاد کشور نجات یافته است، یک حرف تعجب آور بود، افزود: ما امروز 660هزار واحد تولیدی در کشور داریم که اکثرا با مشکلات مالی، نقدینگی و نبود بازار فروش مواجه هستند، کجای این اقتصاد نجات یافته است؟! امروز مراکز تولید طلا و جواهر و تولیدی های پوشاک در کشور یکی پس از دیگری تعطیل می شوند.

مسؤول سازمان بسیج اصناف در ادامه به برگزاری نشست تخصصی بسیج اصناف با مسؤولین صنعت نساجی و پوشاک کشور اشاره کرد و گفت: قصد داریم با اتحاد و همکاری و یک حرکت جهادی، بازار پوشاک و نساجی داخلی را دوباره احیا کنیم که جزئیات این طرح در آینده اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات