مظفری
بیانیه جامعه اصناف، بازاریان و تجار کشور به مناسبت 9 دی؛
به مناسبت حماسه عظیم روز 9 دی جامعه اصناف، بازار و تجار کشور بیانیه ای منتشر کرد که متن آن به شرح ذیل است.
کد خبر: ۸۷۹۹۰۴۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳

مقام معظم رهبری(مد ظله العالی): شما دیدید فتنه‌ای به وجود آمد، کارهائی شد، تلاشهائی شد، آمریکا از فتنه‌گران دفاع کرد، انگلیس دفاع کرد، قدرتهای غربی، منافقین و سلطنت‌طلبها دفاع کردند؛ نتیجه چه شد؟ نتیجه این شد که در مقابل همه‌ی این اتحاد و اتفاق نامیمون، مردم عزیز ما، ملت بزرگ ما در روز نهم دی، در روز بیست و دوی بهمن، آنچنان عظمتی از خودشان نشان دادند که دنیا را خیره کرد .14/03/1389   

حماسه ای که مردم غیور و شهید پرور ایران در نهم دی ماه سال 88 آفریدند  بار دیگر به دشمنان اسلام و در صدر آنها آمریکا و اسرائیل نشان داد که مردم ایران هیچگاه تسلیم فتنه انگیزی ها و حیله گری های آنها نخواهند شد و هر بار در برابر این دخالت های بی‌جا مشت محکمی را بر دهان آن ها خواهند کوفت.

آری 9 دی ماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است. 9دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز.

حماسه 9 دی الگویی مثال زدنی برای سایر ملت ها است، حماسه مردمی است که به خوبی نشان دادند فریب دشمن را نخواهند خورد و خطوط سیاسی انقلابشان را گم نکرده اند.

 

استکبار جهانی همواره از زمان قبل از انقلاب، در صدد بر اندازی و مقابله با جمهوری اسلامی ایران بوده است که وقتی بعد 8 سال دفاع مقدس نتوانست به هدف خود برسد استراتژی خود را عوض کرده و سعی کرد تا در قالب فتنه انگیزی ها و ایجاد آشوب و حتی فریب برخی مسئولین ناآگاه و بی بصیرتی که در انقلاب هم نقشی داشتند درخت نوپای انقلاب اسلامی را از پای در آورد و در قالب انتخابات سال 88 پروژه خود را عملی کرد.

متاسفانه شرایط پیش آمده در این ایام طوری پیش رفت که حتی برخی از این مسئولین فریب خورده که به سران فتنه تبدیل شده بودند گوی سبقت را از دشمن ربوده و خود باعث ایجاد فتنه انگیزی ها و برهم زدن آرامش ملت و کشور شدند به نحوی که بیانیه هایی را  با لحن های بسیار تند و تیز علیه نظام منتشر می کردند که حتی دشمن جرات استفاده از چنین کلماتی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نداشت.

اما سرانجام با وجود تمام این آشوب ها و فتنه انگیزی ها حضور  مقام معظم رهبری(حفظه الله) به عنوان سکاندار انقلاب اسلامی ایران و همچنین حضور 40 میلیون نفری مردم متدین و شهید پرور ایران در روز 9 دی مثل عصای موسی بود که افتاد و بساط همه این فتنه انگیزی ها را جمع کرد.

حماسه 9 دی بزرگترین حماسه در تاریخ ایران بعد از انقلاب اسلامی می باشد که بحمدلله بازاریان و اصناف سراسر کشور در این فتنه انگیزی ها همواره استوار ایستادند و حتی شاهد تعطیلی یک مغازه هم در حمایت از این فتنه گران نبودیم که همه این‌ها یادگاری از گذشتگان و پیشینیان جامعه اصناف و بازار است که با جانفشانی های خودشان نهال تازه به بار نشسته انقلاب را در دوره های قبل تنومند ساختند.

در پایان دشمنان انقلاب و فتنه‌گران آگاه باشند که اگر فکر فتنه تازه را در ذهن خود می پرورانند اصناف و بازار این فتنه ها را در نطفه خفه خواهد کرد.

 

جامعه اصناف، بازاریان و تجار سراسر کشور

07/10/1395

ارسال نظرات