همزمان با سالروز حماسه 9 دی؛

سازمان بسیج اصناف استان اصفهان بیانیه صادر کرد

سازمان بسیج اصناف استان اصفهان به نمایندگی از اصناف و بازاریان استان بزرگ اصفهان که همیشه در تمام صحنه های انقلاب حضور داشته اند ضمن تأیید و حمایت مجدد از این حرکت و حماسه بزرگ مردم سرتاسر ایران در این روز، اعلام کرده است.
کد خبر: ۸۷۹۹۰۵۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
به گزارش سرویس بسیج اصناف و بازاریان کشور خبرگزاری بسیج،سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان همزمان با سالروز حماسه 9 دی و اعلام انزجار و تنفر سراسری مردم ایران از فتنه و عناصر داخلی و خارجی آن، بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه انتخابات سال 88 را یکی از بزرگ ترین و پرشورترین انتخابات در طول دهه های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانسته شده که پس از گذشت بالغ بر 3 دهه از آن، با مشارکت 85 درصدی مردم اوج نظام مردم سالاری دینی در ایران را به رخ جهانیان کشیده است.

در ادامه این بیانیه آمده است که دشمنان کوردل این نظام مقدس که دشمنی آنان از ابتدای انقلاب بر همگان روشن بود، این حضور پرشور را برنتافته و با برنامه های از پیش تعیین شده و با کمک دلارهای سرویس های اطلاعاتی و عناصر ضدانقلاب داخلی خود، سعی در ایجاد گرجستانی دیگر در منطقه جنوب غرب آسیا و سوء استفاده از احساسات پاک مردم ایران کردند.

در پایان بیانیه نیز با اشاره به سخنرانی تاریخی ولی امر مسلمین امام خامنه ای(مدظله العالی)، در نماز جمعه تاریخی آن سال و روشن شدن فتنۀ فتنه گران بر همگان تاکید شده است که منافقان داخلی با وجود رویگردانی عموم مردم، بر موهومات خود تاکید کردند، لذا مردم ولایت مدار سراسر ایران در یک حرکت خودجوش در 9 دیماه و مردم اصفهان در راهپیمایی به عظمت راهپیمایی های شروع انقلاب در 8 دیماه بار دیگر بر حق بودن این نظام مقدس و حمایت همه جانبه از آن را مهر تاکید زدند.

سازمان بسیج اصناف استان اصفهان به نمایندگی از اصناف و بازاریان استان بزرگ اصفهان که همیشه در تمام صحنه های انقلاب حضور داشته اند ضمن تأیید و حمایت مجدد از این حرکت و حماسه بزرگ مردم سرتاسر ایران در این روز، اعلام کرده است.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بدون شک انتخابات سال 88 یکی از بزرگ ترین و پرشورترین انتخابات در طول دهه های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بود که پس از گذشت بالغ بر 3 دهه از آن، با مشارکت 85 درصدی مردم اوج نظام مردم سالاری دینی و علاقه مردم کشور عزیزمان به نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید؛ اما دشمنان کوردل این نظام مقدس که دشمنی آنان از ابتدای انقلاب بر همگان روشن بود، این حضور پرشور را برنتافتند و با برنامه های از پیش تعیین شده و با کمک دلارهای سرویس های اطلاعاتی و عناصر ضدانقلاب داخلی خود، سعی در ایجاد گرجستانی دیگر در منطقه جنوب غرب آسیا و سوء استفاده از احساسات پاک مردم ایران کردند.

لیکن پس از گذشت اندک مدتی از شروع اغتشاشات و با سخنرانی تاریخی ولی امر مسلمین امام خامنه ای(مدظله العالی)، در نماز جمعه تاریخی آن سال، فتنۀ فتنه گران بر همگان روشن شد و نظام بار دیگر بر پاسداری از رأی تک تک افراد امت خود تأکید کرد. اما منافقان داخلی به تأسی از اربابان صهیونیستی خود؛ با وجود رویگردانی عموم مردم، بر موهومات خود تاکید کرده و هر روز نیز از طریق سفارتخانه های خارجی به ویژه سفارت پیر استعمار، انگلیس کثیف شارژ می شدند. با ادامه این روند قهقرایی و روشن شدن چهره ضداسلامی این افراد و پس از توهین های بی شرمانه این افراد به امام خمینی(ره)، اسلام عزیز و سرور و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین (ع)، مردم ولایت مدار سراسر ایران در یک حرکت خودجوش در 9 دیماه و مردم اصفهان در راهپیمایی به عظمت راهپیمایی های شروع انقلاب در 8 دیماه بار دیگر بر حق بودن این نظام مقدس و حمایت همه جانبه از آن را مهر تاکید زدند.

سازمان بسیج اصناف استان اصفهان به نمایندگی از اصناف و بازاریان استان بزرگ اصفهان که همیشه در تمام صحنه های انقلاب حضور داشته اند ضمن تأیید و حمایت مجدد از این حرکت و حماسه بزرگ مردم سرتاسر ایران در این روز، اعلام می کند:

1- با توجه به تاکیدات امام خامنه ای (مدظله العالی)، ولی امر مسلمین جهان، فتنه خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی است و لذا از مسئولین در تمام قوا انتظار داریم، جلوی نفوذ عناصر فتنه که هنوز هیچ گونه توبه یا اظهار پشیمانی از اعمال وقیح خود نکرده اند را در ارکان مختلف نظام بگیرند.

2- مردم با حضور حداکثری خود در حماسه 9 دی، مرز خود را با فتنه و عناصر غرب زده آن مشخص کردند، لذا دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی باید جلوی نفوذ جریان نرمی که به دنبال قبح زدایی از عناصر فتنه در افکار عمومی و فرافکنی اعمال انجام شده توسط آنان را دارند، بگیرند.

3- تحریم های امروز کشور بنا بر اظهار خود عناصر سرویس های جاسوسی غربی، نتیجه رایزنی ضدانقلاب داخلی و خارجی و فشار آمریکا و غرب برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی دربرابر خواسته نامشروع خود مبنی بر ابطال انتخابات بود؛ لذا از رسانه های جمعی و در رأس آن ها «صدا و سیما» انتظار داریم با روشن کردن نقش این عناصر، عاملان اصلی تحریم های ظالمانه علیه کشور را به افکار عمومی معرفی کنند.

4-آمریکا و سایر کشورهای غربی و به ویژه سفارتخانه انگلیس نقش مهمی در پیشبرد و مدیریت 8 ماهه فتنه سال 88 داشتند؛ لذا از دولت محترم خواستاریم ضمن تبیین مواضع خود در قبال این کشورها؛ با توجه به سابقه عناد و دشمنی آنان، چشم امید از آنها برداشته و به توان نیروی داخلی به ویژه نسل جوان انقلاب در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران تکیه نماید.

 

ارسال نظرات