خبرهای داغ:
طیبی فر گفت: آقایی به یکی از افرادی که طراح و پشتیبانی کننده اقدامات آمریکا در جریان انقلاب های مخملی است، اظهار کرده بود ما دلمان می خواهد همراه شما باشیم اما ولایت فقیه مزاحم ما است! در حالی که اگر ولی فقیه نبود کشور را تا الان فروخته بودند و نه سخن از دین بود نه از انقلاب و نه از شهدا.
کد خبر: ۸۷۹۹۰۹۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق علیه السلام در مراسم یادواره شهدای روحانی و طلبه شهرستان برخوار که با حضور پرشور مردم شهیدپرور و ولایتی شهرستان و مسئولان در آستان منور امامزاده ابراهیم علیه السلام برگزار شد، گفت: مگر می شود محفل شهدا باشد اما بحث سیاسی مطرح نشود؟ و در حالی که قاعدتا اظهار می کنند شهدای ما به دست صدامی ها به شهادت رسیدند اما باید این سوال را کرد که صدام چکاره بود؟ چه ماموریتی داشت؟ از طرف چه کسی این اقدامات را انجام داد؟

حجت الاسلام و المسلمین حسین طیبی فر ادامه داد: قاعدتا طبق همه اسناد، همه چیز به یاغی گری های خود صدام برمی گشت، اما ما اگر بخواهیم قاتل شهدایمان را پیدا کنیم باید بدانیم آن کسی که مجری بود، صدام و صدامیان بودند اما طراحان و برنامه ریزان، آمریکایی ها بودند و آمریکایی ها بودند که ترغیب کردند، راه انداختند و پشتیبانی کردند.

وی افزود: مگر می شود یادواره شهدا برگزار کرد اما سخن از جنایات آمریکا نگفت، سخن از قاتلان شهدا نگفت؟ از کسانی که برای دشمن خوش رقصی می کردند و خوش رقصی می کنند سخنی نگفت؟ باید پادوهای این قاتلان را شناسایی کنیم، نمی شود یادواره شهدا سیاسی نباشد.

این کارشناس سیاسی اظهار کرد: فتنه گران به اسلام و شهدا و انقلاب خیانت و به دشمن خدمت کردند؛ و در حالی که آمریکایی ها از تحریم جمهوری اسلامی ایران مایوس شده بودند اما هنگامی که متوجه شدند سربازان و طرفدارانی در ایران دارند، تحریم ها را جدی تر گرفتند.

طیبی فر افزود: برخی از آمریکایی ها بر این عقیده بودند که باید گلوی مردم ایران را با تحریم ها فشرد تا برای تامین منافع ما کوتاه بیایند.

وی با بیان این که کسانی که در فتنه ۸۸ شرکت کردند، در تهران اتاق جنگ تشکیل دادند و با دشمنان نظام و انقلاب برای براندازی نظام و انقلاب جلسه گرفتند، خاطرنشان کرد: در روز نهم دی ماه ۸۸، وقایعی شبیه اتفاقات روز عاشورا مانند جشن و پایکوبی، آتش زدن پرچم امام حسین علیه السلام و … اتفاق افتاد.

طیبی فر گفت: در جریان فتنه همه اقدامات با برنامه ریزی و به صورت بومی سازی شده بود، به عنوان مثال رنگ سبز که برای مردم ما یک رنگ مقدس و رنگ قابل احترام است و مردم در زیارتگاه ها و… پارچه های سبزرنگ را متبرک می کنند و برای شفای بیمار خود استفاده می کنند در جریان فتنه طبق برنامه بومی سازی خود، از رنگ سبز برای اهداف خود استفاده کردند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: خاتمی به یکی از افرادی که طراح و پشتیبانی کننده اقدامات آمریکا در جریان انقلاب های مخملی است، اظهار کرده بود ما دلمان می خواهد همراه شما باشیم اما ولایت فقیه مزاحم ما است! در حالی که اگر ولی فقیه نبود کشور را تا الان فروخته بودند و نه سخن از دین بود نه از انقلاب و نه از شهدا.

این سخنران ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند: فتنه خط قرمز نظام است پس باید کسانی که روزی فریب فتنه گران را خورده بودند از سران فتنه بیزاری و برائت بجویند.

این کارشناس سیاسی گفت: جای تعجب دارد که برخی از این فتنه گران که خائن به نظام و انقلاب هستند امروز در جامعه ما به آن ها مسئولیت می دهند، چرا باید کسی که زیر اعلامیه براندازی نظام را امضا کرده است به عنوان وزیر این نظام به مجلس معرفی شود؟ اگر خائن هستند چرا باید در این کشور پست و مقام داشته باشند و اگر فتنه گران را قبول ندارند چرا رسما اعلام برائت از آن ها نمی کنند؟

طیبی فر یادآور شد: روز ۹ دی به ما یاد داد که هوشیار باشیم و چهره پلید انسان های ضعیف نفس را بشناسیم و نهم دی ماه به ما یاد داد پادوهای دشمن را اگر نشناسیم از خودی ها ضربه می خوریم.

فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) خاطرنشان کرد: یکی از برکات الهی در فتنه سال ۸۸ این بود که چهره های منافق به مردم معرفی شد و مشخص شد کسانی که دم از شهدا و اسلام می زنند روزی فریاد براندازی نظام زدند و چهره واقعی خود را نشان دادند.

این سخنران کشوری افزود: روز ۹ دی مردم فهمیدند دعوا بر سر فرد منتخب نیست بلکه برخی به بهانه انتخابات اساس اسلام و انقلاب را هدف قرار داده اند و می خواهند امام حسین علیه السلام و انقلاب اسلامی نباشد و مردم غیور ایران هم هنگامی که متوجه هدف شوم فتنه گران شدند چون دریایی خروشان در خیابان ها حاضر شدند و آن حماسه بزرگ را آفریدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها