خبرهای داغ:
مدیرآموزش پرورش بهبهان در جمع مربیان و دانش آموزان کشتی شهرستان بهبهان گفت: :درمسیررشد وارتقای آموزش پرورش بهبهان با تبعیت ازقانون درتمام ابعاد تمام قد ایستاده ام.
کد خبر: ۸۷۹۹۰۹۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
 
 
رسول عبدی پورکه در جمع مربیان کشتی ودانش آموزان کشتی گیروقهرمان صحبت می کرد، ضمن خوشامدگویی وتشکر از مربیان ودانش آموزان شهرستان که در این سالها موفقیت های زیادی دررشته کشتی درکشور وجهان کسب کردند در ادامه افزود:دربسیاری موارد فلسفه آموزش پرورش را باید از دیدگاه های مختلف علمی ْ، اعتقادیْ، بهداشتیْ، سیاسی و اقتصادی دنبال کرد و این درصورتی است که علاوه بر موارد ذکرشده باید از بعد تربیت بدنی و بهداشت هم مدنظر قرار داد.
وی تصریح کرد: به منظور رشد و ارتقا بیشتر وبهینه سازی در زمینه سلامت جسمی و روانی بیشتر دانش آموزان باید مسایل ورزشی وبهداشتی را هم در اهم مسایل آموزش پرورش قرار داد.
عبدی پور با بیان اینکه پایه ورشد اصلی آموزشی دانش آموزان در مسایل اقتصادیْ ایمانیْ سیاسی از نظر روحی وروانی وهم جسمی براساس این دو مولفه می باشدتوضیح داد:براین اساس است که باید دانش آموزان ما هم از نظر روحی وروانی هم ازنظر جسمی به یک مرحله خاصی رسیده باشند.
وی با خرسندی ازمطرح بودن بهبهان ازنظر علمی واعتقادی وفعالیت های ورزشی در زمینه های مختلف گفت:
بررسی آمارها نشان از آن دارد که دانش آموزان موفق در رشته های ورزشی در زمینه تحصیل هم رتبه برتر هستند که از این منظر می توانند الگو واسوه هایی تمام عیار برای سایر دوستان خود باشند. تاآنجا که امکان دارد باید در المپیادهاْ ارتقاها رشدها وجایگاه هایی رابتوانیم کسب کنیم ومسیر را برای حرکت دانش آموزان ومربیانمان فراهم نماییم.
درپایان مدیرآموزش پرورش بهبهان خاطرنشان کرد:تمام انرژی خود را برای رشد وپیشرفت دانش آموزان در مسایل تربیتی و ورزشی خواهم گذاشت ودر زمینه تشویق واهدای جوایز با جدیت تمام پیگیرخواهم بود.
در این جلسه قاسم باج دبیر هیات کشتی شهرستان و روح اله دهملایی مربی کشتی شهرستان وجوانان استان خوزستان به معرفی قهرمانان وعنوان کسب شده بپرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها