خبرهای داغ:
یک مدرس حوزه:

تمام اقدامات مدافعان حرم مورد تایید رهبر انقلاب است

یک استاد حوزه و دانشگاه در اولین یادواره شهدای مدافع حرم حوزه بسیج خواهران کوثر 3 در خصوص رشادت های شهدای مدافع حرم گفت: اجر شهدای مدافع به دلیل حضور در سرزمینی غیر از سرزمین خودشان بیشتر است و این شهدا و رزمندگان عزیز با توکل به خداوند و ایمان راسخشان توانستند ایستادگی کرده و حلب را آزاد کنند و تمام این مسائل مورد تایید رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مدظله العالی است.
کد خبر: ۸۷۹۹۰۹۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
  به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج، مراسم اولین یادواره شهدای مدافع حرم با حضور دختر کوچک شهید مدافع حرم، علیرضا بابایی و قرائت وصیت نامه ایشان آغاز شد.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام فلاح تهرانی مقدم، استاد حوزه و دانشگاه، نیز به مقام والای شهیدان اشاره کرده و گفت: با خروج اولین قطره خون از بدن شهید تمام گناهانش به جز حق الناس پاک می شود و خداوند نیز به دلیل مقام شهید در قیامت بدهی و حق الناس او را رفع می کند.

وی با اشاره به 8 سال دفاع مقدس اظهار کرد: تمام  انسان ها به خصوص ما شیعه ها مدیون و بدهکار جوانمردی و بزرگی شهدا هستیم و صدام با پشتیبانی بیش از 44 کشور و با استفداه از بهترین امکانات نظامی و سرمایه ای نتوانست قسمت کوچکی از کشور عزیزمان را تصاحب کند و این به دلیل ایستادگی ملت ایران مان بر سر آرمان های الهی و غیرت مندی برناموس است.

این استاد دانشگاه در ادامه به اجر و صبر جانبازان گرانقدر اشاره کرد و اظهار داشت: افرادی هستند که در روز به دلیل رنج و عذاب جسمانی که در جنگ نصیبشان شده روزانه چندین مرتبه شهید می شوند. و ما باید قدردان این افراد بزرگ باشیم.

وی دلایل پیروز کشورمان در برابر صدام را سه دلیل اصلی دانسته و افزود: اول مدیریت الهی توسط امام خمینی(ره) ، دوم امدادهای الهی در عملیات های متفاوت از جمله والفجر 8، سوم نیروهای الهی که در وجود فرماندهان جوان و با ایمانی مانند شهید محمد ابراهیم هادی بود دانست.

تهرانی مقدم در ادامه به مجاهدت شهدای مدافع حرم پرداخت و افزود: اجر شهدای مدافع به دلیل حضور در سرزمینی غیر از سرزمین خودشان بیشتر است و این شهدا و رزمندگان عزیز با توکل به خداوند و ایمان راسخشان توانستند ایستادگی کرده و حلب را آزاد کنند و تمام این مسائل مورد تایید رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مدظله العالی است.

وی در پایان تاکید کرد: اگر فرزندان ما به سوریه نروند، خط مقدم ما به شازند تبدیل می شود و قطعا شیعه های حسینی (ع) نمی گذارند این اتفاق بیفند.

در ادامه این مراسم ابوذر رستگار به مداحی پرداخت و کلیپ شهدای مدافع حرم شهرستان اراک پخش شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار