خبرهای داغ:
در بیانیه جمعی از بانوان فرهیخته مسلمان در سالروز حماسه تاریخی نهم دی
در بخشی از بیانیه 9 دی جمعی از بانوان فرهیخته مسلمان آمده است: برای ملت ما دی ماه آغاز راهی دوباره بود. آنجا که پس از ماه ها فتنه گری اشرار داخلی و خارجی و هم نوایی ساده لوحان سیاسی و فرهنگی کشور با آنها پرچم حق به یمن پایداری و مقاومت جانبازانش همچنان برافراشته ماند.
کد خبر: ۸۷۹۹۱۵۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
  به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج، جمعی از بانوان فرهیخته مسلمان با صدور بیانیه ای سالروز یوم الله 9 دی را گرامی داشتند.

در بخش از این بیانیه آمده است: برای ملت ما دی ماه آغاز راهی دوباره بود. آنجا که پس از ماهها فتنه گری اشرار داخلی و خارجی و هم نوایی ساده لوحان سیاسی و فرهنگی کشور با آنها پرچم حق به یمن پایداری و مقاومت جانبازانش همچنان برافراشته ماند و روسیاهی، در فریاد هیهات من الذله و دست خدا بر سر ما خامنه ای رهبر ما ی مردم در نه دی ، بر چهره دشمنان فریب خورده داخلی و قسم خورده خارجی ماند.

این بیانیه می افزاید: حقیقت راه روشن بود. حفظ نظام به فرموده رهبر فقید انقلاب از اوجب واجبات بود و هست و مردم در طی چند ماه  فتنه گری فتنه گران با گوشت و پوست و خون خود از انقلاب ایمانی خود دفاع کردند و حق را در جای خود استوار ساختند و رد ننگ و باخت دو عالم، به حقارت امروز دنیا، بر پیشانی سران فتنه ماند و همچنان به مدد رافت اسلامی از دار مکافات دورند تا خداوند در سرای باقی عاقبتی سخت تر برایشان در نظر بگیرد و چه ازین به عدالت نزدیکتر.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم.

به نام خداوندی که مکر او بالاترین مکرهاست. در پایان سال رونمایی از نتیجه حقیقی دل سپردن به کمک غیر خدا و کدخداها قرار گرفته ایم. سالی که خداوند چون همیشه مکر خود را آشکار نمود و همه دل سپرده گان به غیر خود را با نشان دادن چهره خبیث شیطان بزرگ متنبه ساخت. سالی که برجام به نفس های آخر خود رسید تا ملت ما بیش از پیش بیاموزند جایی که نگاهی هر چند گذرا به غیر خدا باشد امیدی به پایانش نیست.

حالا ملت ایران کار آزموده تر از گذشته در آستانه یک باور الهی ایستاده اند و یادشان به سالهای خطر می افتد آنجا که دشمن از آستین رنگها و فتنه های گوناگون به تمامیت ایمانی و باور این مردم تاخت اما به یمن آگاهی و دانایی برخاسته از شرف انسانی یک ملت و همچنین راهنمایی رهبری که به ردای تقوی آراسته بود از کمین و کید دشمن رها شد.

برای ملت ما دی ماه آغاز راهی دوباره بود. آنجا که پس از ماه ها فتنه گری اشرار داخلی و خارجی و هم نوایی ساده لوحان سیاسی و فرهنگی کشور با آنها پرچم حق به یمن پایداری و مقاومت جانبازانش همچنان برافراشته ماند و روسیاهی، در فریاد هیهات من الذله و دست خدا بر سر ما خامنه ای رهبر ما ی مردم در نه دی ، بر چهره دشمنان فریب خورده داخلی و قسم خورده خارجی ماند.

حقیقت راه روشن بود. حفظ نظام به فرموده رهبر فقید انقلاب از اوجب واجبات بود و هست و مردم در طی چند ماه  فتنه گری فتنه گران با گوشت و پوست و خون خود از انقلاب ایمانی خود دفاع کردند و حق را در جای خود استوار ساختند. به مدد پرودگار و خون هایی که از این ملت ریخته شد که  این خونها روزی نزدیک دامن مسببان فریب خورده را خواهد گرفت.

سالیانی گذشته است و حالا که جمعی از سربازان مدافع نظام که در فتنه 88 مورد ضرب و شتم فتنه گران قرار گرفته بودند و با روحیه خباثت و وحشیگری،عریان شده وحتی سوزانده شده بودند؛ در جغرافیای مقاومت اسلامی به مقام رفیع شهادت رسیدند از خود می پرسی: تو را چه خیال و فلک را چه خیال که خداوند تعز من تشاء و تذل من تشاء است. کجایند خود باختگان دین به دنیا فروخته که عاقبت خویش را با اصحاب آخر الزمانی مقایسه کنند؟

اما  بعد! رد ننگ و باخت دو عالم، به حقارت امروز دنیا، بر پیشانی سران فتنه ماند و همچنان به مدد رافت اسلامی از دار مکافات دورند تا خداوند در سرای باقی عاقبتی سخت تر برایشان در نظر بگیرد و چه ازین به عدالت نزدیکتر.

زهی خیال باطل که ملت ما شرف خود را به خودباختگان دیروز و امروز فتنه ببازد. زهی خیال باطل که رنگ و ریا بر حقیقت مستولی شود. زهی خیال باطل که پرچم سرخ حسین از دستان این ملت گرفته شود و در دام رنگهای دروغین به پرچم اشرار عالم گره بخورد. حاشا و کلا از چنین عاقبتی برای مردمی که سالهاست چون حلاج دار بر دوشند و راه حق را با رنج و مساعی پی گرفته اند.

الله اکبر. لااله الا الله .اشهد ان محمد رسول الله و اشهد ان علی ولی الله. شهادتین بگویید. و باز هم. ما زنان ایرانی در آستانه روزتاریخی 9 دی  فریاد شهادتین بر می آوریم و جان ناقابل خود را در دست می گیرم و در برابر پروردگار عالم  به قامت بندگی می ایستیم و آنچه را که داده است برای راهش به قربانگاه می بریم.این فریاد حمایت ما از پرچم زینب سلام الله است. آنجا که با شجاعت و درایت خود پرچم حقیقت  را بر دوش گرفت و به سر منزل مقصود رساند. ما همراهان همیشه عقیله بنی هاشمیم. فرزندان جان باخته شرف فاطمی و صبر و ایثار زینبی(سلام الله علیهما)

الله اکبر ما الله اکبر همراهی است. الله اکبر استقامت است. الله اکبر ایمان است و بیداری ابدی. باشد که سربازان قابلی برای این راه پر مخاطره و پیروز باشیم که پیروزی در دل سختی ها به دست می آید و اسوه های کرامت و شجاعت در این راه دشوار برای ما بسیارند و مگر نه این که به فرموده حضرت روح الله(ره)" اسلام چيزىاست كه همه ما بايد فداى او بشويم، تا اينكه تحقق پيدا بكند " همه ما فدای اسلامیم.

خدایا ما زنان مسلمان ایران را در این راه استوار بدار و جان و روحمان را از حقیقت و یقین سرشار کن تا در پیچ و خم دشواریها سر خم نکنیم و به بیراهه نرویم. سلام خدا بر مادران و همسران شهدای راه حق. سلام خدا بر شهدای اسلام و شهدای جغرافیای مقاومت اسلامی. سلام خدا بر مردمانی که راه حق را به جان و روح خود پی می گیرند. لبیک یا حسین(علیه السلام) لبیک یا زینب لبیک (سلام الله علیها) و لبیک به همه آنها که پیشقراولان نبرد حق علیه باطلند.

ارسال نظرات