خبرهای داغ:
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، گفت: خباثتی که سران فتنه و عناصر آنها در فتنه 88 نشان دادند در طول تاریخ نشان داده نشد، هدف فتنه‌گران براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و دور کردن مردم از اندیشه‌های بلند امام راحل و رهبر معظم انقلاب بود.
کد خبر: ۸۷۹۹۱۶۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
  به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج،حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس،، در خصوص ارزش و اهمیت تبین فتنه 88 و حماسه 9 دی، گفت: یکی از موانع اساسی در صدر اسلام تا امروز وجود افراد و جریاناتی بوده است که در مقابل اسلام به اشکال مختلف سازماندهی کردند.

وی افزود: عبدالله ابن ابی رئیس منافقان صدر اسلام با وجود بیعتی که با امیرمومنان علی(ع) در غدیر داشتند بعدها در مقابل ایشان قد علم کرده و ایستادند و فتنه‎های فراوانی را به راه انداختند.

از صدر اسلام تا امروز فتنه علیه اسلام ناب محمدی ادامه دارد

حجت‌الاسلام سالک عنوان کرد: امروز هم این فتنه‌ها ادامه دارد و سبب شد که سرعت پیش‌روی اسلام کند شود، اسلام بعد از 14 قرن جای خود را پیدا کرده است در جهان و با سرعت پیش می‌رود هیچ قدرتی نمی‌تواند جلوی اندیشه اسلامی را بگیرد.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه فتنه‌گران تلاش می‌کنند مانع سرعت گسترش فرهنگ اسلام ناب ‌شوند، اظهار داشت: در جریان فتنه 78 و 88 که بعد از ولایت رهبر معظم انقلاب اتفاق افتاده است فتنه‌گران تلاش کردند که اساس کار ولایت و اسلام را از بین ببرند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه  فتنه 88 چهارده هدف داشت که هدف اول آن انداختن ستون خیمه اسلام یعنی رهبر معظم انقلاب بود، بیان داشت: هدف دیگر براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و هدف سوم آنها دور کردن مردم از اندیشه‌های بلند امام راحل و رهبر معظم انقلاب بود.

امروز سران فتنه دنبال فتنه‌های دیگر هستند

وی در ادامه با بیان اینکه آگاهی و بصیرت توده مردم با وحدت حول محور ولایت سبب شد که طومار فتنه‌گران در داخل و خارج پیچیده شود، گفت: هرچند که سال‌ها از آن ماجرا می‌گذرد اما سران فتنه خواب نبوده به دنبال فتنه‌های دیگر هستند.

حجت‌الاسلام سالک افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که فتنه بزرگتری در راه است چراکه فتنه‌گران با حمایت آمریکا هر 10 سال یک بار فتنه‌ای را در کشور ما برپا می‌کنند.

آمریکایی‌ها حامیان اصلی فتنه‌گران در داخل کشور هستند

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: آمریکایی‌ها حامیان اصلی فتنه‌گران در داخل کشور هستند، آنها 17 اپوزسیون خارج کشور را سازماندهی کردند که وقتی گردهم جمع شدند اسرائیل تعجب کرد که این گروه‌هایی که خون یکدیگر را می‌ریزند چگونه در آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی گردهم جمع شدند.

در فتنه 88 آمریکا و آلمان برای براندازی نظام اسلامی 400 میلیون دلار هزینه کردند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: این کار حول محور فرح صورت گرفت آمریکا و آلمان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران چهارصد میلیون دلار هزینه کردند، آن پول توسط این 17 اپوزسیون به داخل کشور منتقل می‌شد.

وی ادامه داد: در داخل کشور کمیته x تشکیل می‌شود که  سران آن بهزاد نبوی، ابطحی، عطریان‌فر، مهدی هاشمی پسر آقای هاشمی رفسنجانی و تاج‌زاده بودند، آنها دور هم جمع شده و فرماندهی عملیات فتنه 88 را به دست گرفتند.

رمز اردوکشی خیابانی فتنه 88 تقلب در انتخابات بود

حجت‌الاسلام سالک افزود: زیرمجموعه کمیته x کمیته‌هایی شامل مکان‌یابی، پشتیبانی مالی، رسانه عملیات تشکیل شده بود که با یک سازماندهی بسیار قوی از خارج و داخل کشور عناصر وابسته را حمایت می‌کرد، رمز فتنه هم یک کلمه بود که ابطحی رئیس دفتر خاتمی اعلام کرد که رمز اردو کشی خیابانی تحت عنوان «تقلب در انتخابات» بود.

 نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه درباره تقلب در انتخابات رهبر معظم انقلاب جلسات مختلف با موسوی و کروبی گذاشتند و خیلی تنازل کردند، گفت: رهبر معظم انقلاب طی جلساتی حرف‌های این آقایان را شنیدند، آقای منتجب‌نیا، اخوندی وزیر راه، زنگنه وزیر نفت که همه در موضوع فتنه نقش داشتند آنها هم نزد رهبری آمده و پیشنهاد دادند که انتخابات لغو شود که رهبر معظم انقلاب نپذیرفتند و به شورای نگهبان سفارش کردند به ایرادات وارده توسط این آقایان رسیدگی شود.

وی افزود: آقای محتشمی رفتند نتوانستند چیزی از صندوق خارج کنند که نشان دهد تقلب شده باشد، آنها خود می‌دانستند و برایشان ثابت شده که بود که در انتخابات تقلب نشده است اما تقلب رمز اردوکشی خیابانی آنها شده بود.

حجت‌الاسلام سالک با بیان اینکه فتنه‌گران برنامه‌های آقای جین شارپ مبتکر انقلاب‌های مخملی و عنصر صهیونیستی و آمریکایی را برای جمهوری اسلامی آورده بودند، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند اینجا ایران است گرجستان نیست که با ده میلیون دلار حکومت عوض کنید.

خباثتی که سران فتنه و عناصر فتنه 88 نشان دادند در طول تاریخ نشان داده نشد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه فتنه 88 بسیار خطرناک بوده و ضربه‌های سنگینی به نظام زد، اظهار داشت: در این فتنه چادر از سر زنان محجبه ما برداشتند، بانک ها را سوزاندند، مسجد لولاگر را آتش زدند و هزاران خرابکاری دیگر کردند، خباثتی که سران فتنه و عناصر آنها در فتنه 88 نشان دادند در طول تاریخ نشان داده نشد.

وی با بیان اینکه وقتی مردم متوجه شدند که اساس نظام و ولایت در خطر است بلافاصله به میدان آمده و 9 دی را خلق کردند، خاطرنشان کرد: بنده در اصفهان سخنران 8 دی بودم حضور جمعیت در آن روز بی‌نظیر بود از زمین و آسمان جمعیت همچون سیل در خروش بود، که بعد از آن حضور میلیونی جمعیت در تهران 9 دیماه و استان‌های دیگر در 13 و 14 دی سبب خاموشی فتنه شد، اگر چه امروز عناصر فتنه به مدیریت آمریکا و اسرائیل فعال هستند اما امیدواریم که با بصیرت و آگاهی مردم نابود شود.

ارسال نظرات