فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه گفت: حمایت از اصل ولایت فقیه انگیزه شکل‌گیری حماسه 9 دی بود که حضور یکپارچه و به موقع اقشار مختلف مردم گواه این ادعا است.
کد خبر: ۸۷۹۹۱۷۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه، حسن حسنی طی گفت‌وگویی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در پهنای تاریخ جهان بی‌بدیل است زیرا در هیچ قیام، نهضت یا انقلابی رهبری شخصی عالم و درنهایت اخلاص و تقوا، مجاهد، و یک شخص اندیشمند و دوراندیش وجود ندارد.

وی تصریح کرد: نقش اساسی در تداوم و تعالی یک حکومت موضوع آگاهی و بصیرت است که حماسه تاریخی ۹ دی یکی از مظاهر این آگاهی است و تجلی قدرت ولایت و رهبری در به صحنه آوردن مردم برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه ادامه داد: دشمن خبیث اسلام و انقلاب تمام قوای خود را جمع کرده بود که به بهانه انتخابات تبر نا آگاهی به مردم در مسیر باطل بدهد و تیشه به ریشه انقلاب بزنند ولی با تدبیر و درایت مقام معظم رهبری و حضور آگاهانه مردم این توطئه نقش برآب شد.

حسنی اذغان کرد: پس از عاشورای سال ۸۸ و رسوایی علنی فتنه گران علیه دین که با توهین و جسارت همراه بود ماسک نفاق را از چهره برداشتند و در این زمان بود که مردم به ماهیت واقعی فتنه‌گران پی بردند با فهم موضوع حضور گسترده در کشور باعث عقب نشینی فتنه گران شدند.

وی خاطرنشام کرد: فتنه ۸۸ علاوه بر به جای گذاشتن آثار ناراحت کننده‌ای در جامعه، خسارت‌های زیادی در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را به جامعه تحمیل کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه گفت: حمایت از اصل ولایت فقیه انگیزه شکل‌گیری حماسه ۹ دی بود که حضور یکپارچه و به موقع اقشار مختلف مردم گواه این ادعا است
ارسال نظرات
پر بیننده ها